Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Kampenhout aan de McDo (ik ben weer gezond bezig de laatste tijd). God zij dank, het was een benzine en geen diesel (nooit gedacht dat ik dat bij een maser had moeten zeggen.)

Sorry voor de slechte foto :p

Comment

• En nog eentje erbij dan maar, donkerblauw met bleek interieur = top!

Kan zijn dat ze nogal donker overkomen, op mijn laptopscherm was het nogal bleek. Op mijn goed scherm is het nogal donker. :p

Comment

• Comment

• Comment

• Niet de beste foto's, was op een event gisteren.

Last edited by ; 17/12/2014, 20:37.

Comment

• Vandaag een BYD electrische taxi gespot vlakbij het zuid station.
              Heeft er iemand meer technische info hierover ? Range ?

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                En nog eentje erbij dan maar, donkerblauw met bleek interieur = top!

Kan zijn dat ze nogal donker overkomen, op mijn laptopscherm was het nogal bleek. Op mijn goed scherm is het nogal donker. :p

Die heeft ook nog een Ferrari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Die heeft ook nog een Ferrari
                  Klopt,

2 weken geleden zijn FF nog zien rijden in Muizen toen ik richting Leuven reed.

Comment

• image.jpg

Echte S6 met slechts twee uitlaten of toch niet?
                    BMW F10 535d
                    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Nope, zo fake als de borsten van Pamela Anderson.

Comment

Nope, zo fake als de borsten van Pamela Anderson.

Comment

Nope, zo fake als de borsten van Pamela Anderson.
                          Blij dat dat duidelijk gemaakt is .
                          BMW F10 535d
                          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

En nog eentje erbij dan maar, donkerblauw met bleek interieur = top!

Blijf het een flauwe verschijning vinden. Onlangs nog achter de vorige 4-porte gereden. Veel indrukwekkender, ook al was die relatief discreet van lijnen. Als ikd eze Maserati zie denk ik altijd Kia of Hyundai.
                            De GranTurismo daarentegen is bloedmooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                              Blij dat dat duidelijk gemaakt is .
                              Ik zou mij alvast willen verontschuldigen voor eender wie zijn of haar dromen ik nu naar de knoppen geholpen heb

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                              Blijf het een flauwe verschijning vinden. Onlangs nog achter de vorige 4-porte gereden. Veel indrukwekkender, ook al was die relatief discreet van lijnen. Als ikd eze Maserati zie denk ik altijd Kia of Hyundai.
                              De GranTurismo daarentegen is bloedmooi.
                              Ja de nieuwe QP is eigenlijk een stuk volwassener geworden als auto naar mijn mening. Maar ik ben ook altijd een fan geweest van de vorige, luide bullebak met subtiele lijnen

Comment

• De vorige QP is een klassieker, kan je niet vergelijken met de huidige. Ze hebben allebei hun charmes.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Net terug van een weekend Londen, veel gezien en niet altijd de kans gehad om het op foto te zetten.

Comment

• Comment

• En dan nog in de garage van ons hotel:

Comment

• Heel raar maar had het gevoel dat ik dat nog nooit gezien heb?

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Helmut Lotti heeft zo enen gehad.
                                          Is een Chevrolet Tahoe met Saab kenmerken.

Comment

Working...
                                          X