Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    blijkbaar heeft Marc Coucke zo ene?
    of klopt die info niet?
    Geen idee, maar mijn appreciatie voor diene mens zou nog groter worden dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      blijkbaar heeft Marc Coucke zo ene?
      of klopt die info niet?
      Er zijn zeker twee Laferrari's op Belgische platen, en Marc Coucke heeft weinig interesse in auto's dus ik vrees er voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicksken Bekijk Berichten
        , en Marc Coucke heeft weinig interesse in auto's dus ik vrees er voor
        Daar zoudt ge U eens heel serieus aan kunnen mispakken ...
        Last edited by ; 27/12/2014, 13:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Dacht het ook eerst toen ik em zag. Stond ook in Leuven.
          Die is wel vaker te zien in Leuven.
          Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk Berichten
          Gisteren bij het binnenrijden van Brussel genomen.
          Vanaf Aalst op E40 soms voor, soms achter gehangen. Hij had het af en toe lastig met de zware regenval, ook al was het een zwitser.
          Schitterend geluid wel dat er uit kwam, spijtig genoeg niet mee de tunnels in gegaan...

Is idd van Porker, heb hem ook al gezien in Leuven.

Comment

• Marc Coucke rijdt Bentley

Comment

• een dagschotel moet er ook zijn

Comment

• En Skoda

.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  En Skoda

.
                  die heeft hij even gehad, maar niet lang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                    Daar zoudt ge U eens heel serieus aan kunnen mispakken ...
                    Een tijd geleden stond in een interview dat hij niet zo geïnteresseerd is in auto's.
                    Dus ik kan mij moeilijk voorstellen dat hij minimaal 5 ferrari's in bezit heeft.
                    Het kan natuurlijk altijd met zo een budget

Comment

• Er is meer dan Ferrari in de wereld ..... het zou ook heel goed kunnen dat bepaalde mensen niet zo geinteresseerd zijn in auto's op zich maar er wel een aantal hebben.
                      Last edited by ; 27/12/2014, 21:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                        Er is meer dan Ferrari in de wereld ..... het zou ook heel goed kunnen dat bepaalde mensen niet zo geinteresseerd zijn in auto's op zich maar er wel een aantal hebben.
                        Dat is waar maar voor een LaFerrari te kopen moet je er al minstens 5 gekocht hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                          Dat is waar maar voor een LaFerrari te kopen moet je er al minstens 5 gekocht hebben.
                          Er staan er genoeg op internet te koop die je zomaar kan kopen als je over de middelen beschikt.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicksken Bekijk Berichten
                            Er zijn zeker twee Laferrari's op Belgische platen, en Marc Coucke heeft weinig interesse in auto's dus ik vrees er voor
                            2 rode en minstens 1 grijze op belgische platen (geen garagaplaten) volgens artikel op FB

Comment

• dit is de grijze

Ferrari LaFerrari in Antwerpen, Belgium Na een saaie ochtend ga je op een kruispunt spotten, kijk je achterom en zie je dat staan ik dacht eerst van ver dat het een McLaren P1 was........nope gewoon een LAFERRARI in België!!!!!!!!!! Dylan, Russell en ik konden het niet geloven.........we stonden na een half uur nog steeds te trillen......gisteren een 599 GTO vandaag een f*&%^king LaFerrari. Wat een ongelofelijke TOPSPOT voor België!!!!!!

Comment

• Ik weet niet van een Laferrari voor alle duidelijkheid, maar van 1 auto die ik heb mogen zien van een hele vriendelijke mens en da's meer dan genoeg. Maar het zou mij niet verbazen mocht dat zo zijn.

Er zijn mensen met collecties (klassiek of gemengd klassiek/modern) die men echt niet voor mogelijk acht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  Er staan er genoeg op internet te koop die je zomaar kan kopen als je over de middelen beschikt.
                                  Ik weet uit heel goede bron dat iedere eigenaar van een LaFerrari een clausule heeft moeten ondertekenen. Hierin staat dat de wagen de eerste 2 jaar niet mag doorverkocht worden.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  2 rode en minstens 1 grijze op belgische platen (geen garagaplaten) volgens artikel op FB
                                  Er zijn voorlopig 4 exemplaren afgeleverd in België. Namelijk 2 rode en een zilvere. Het vierde exemplaar staat op Italiaanse EE-platen (Escursionisti Esteri) maar is afgeleverd door garage Monza. Er komen minstens 7 exemplaren naar België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                    Ik weet uit heel goede bron dat iedere eigenaar van een LaFerrari een clausule heeft moeten ondertekenen. Hierin staat dat de wagen de eerste 2 jaar niet mag doorverkocht worden.
                                    Ok dan heb ik niks gezegd al is het dan zeer vreemd dat al die exemplaren te koop staan. Zal wel een trukje voor zijn
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                      Ok dan heb ik niks gezegd al is het dan zeer vreemd dat al die exemplaren te koop staan. Zal wel een trukje voor zijn
                                      Als je de exemplaren op autoscout24 bekijkt is er geen enkele echte advertentie in mijn ogen.

Comment

• Ziet er wel een bazenbak uit, heb zo eens een in Duitsland op de autostrade langs me zien optrekken na opgehouden te worden (niet door mij :p). 120 naar 200 km/u alsof het niks was.

Comment

• Vorige week opweg naar het Zillertal met deze samen gereden tot hij eens goed op zijn gaspedaal stond

Comment

Working...
                                          X