Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Gisteren bij het binnenrijden van Brussel genomen.
Vanaf Aalst op E40 soms voor, soms achter gehangen. Hij had het af en toe lastig met de zware regenval, ook al was het een zwitser.
Schitterend geluid wel dat er uit kwam, spijtig genoeg niet mee de tunnels in gegaan...
Is idd van Porker, heb hem ook al gezien in Leuven.
Daar zoudt ge U eens heel serieus aan kunnen mispakken ...
Een tijd geleden stond in een interview dat hij niet zo geïnteresseerd is in auto's.
Dus ik kan mij moeilijk voorstellen dat hij minimaal 5 ferrari's in bezit heeft.
Het kan natuurlijk altijd met zo een budget
Er is meer dan Ferrari in de wereld ..... het zou ook heel goed kunnen dat bepaalde mensen niet zo geinteresseerd zijn in auto's op zich maar er wel een aantal hebben.
Er is meer dan Ferrari in de wereld ..... het zou ook heel goed kunnen dat bepaalde mensen niet zo geinteresseerd zijn in auto's op zich maar er wel een aantal hebben.
Dat is waar maar voor een LaFerrari te kopen moet je er al minstens 5 gekocht hebben.
Ferrari LaFerrari in Antwerpen, Belgium Na een saaie ochtend ga je op een kruispunt spotten, kijk je achterom en zie je dat staan ik dacht eerst van ver dat het een McLaren P1 was........nope gewoon een LAFERRARI in België!!!!!!!!!! Dylan, Russell en ik konden het niet geloven.........we stonden na een half uur nog steeds te trillen......gisteren een 599 GTO vandaag een f*&%^king LaFerrari. Wat een ongelofelijke TOPSPOT voor België!!!!!!
Ik weet niet van een Laferrari voor alle duidelijkheid, maar van 1 auto die ik heb mogen zien van een hele vriendelijke mens en da's meer dan genoeg. Maar het zou mij niet verbazen mocht dat zo zijn.
Er zijn mensen met collecties (klassiek of gemengd klassiek/modern) die men echt niet voor mogelijk acht.
Er staan er genoeg op internet te koop die je zomaar kan kopen als je over de middelen beschikt.
Ik weet uit heel goede bron dat iedere eigenaar van een LaFerrari een clausule heeft moeten ondertekenen. Hierin staat dat de wagen de eerste 2 jaar niet mag doorverkocht worden.
2 rode en minstens 1 grijze op belgische platen (geen garagaplaten) volgens artikel op FB
Er zijn voorlopig 4 exemplaren afgeleverd in België. Namelijk 2 rode en een zilvere. Het vierde exemplaar staat op Italiaanse EE-platen (Escursionisti Esteri) maar is afgeleverd door garage Monza. Er komen minstens 7 exemplaren naar België.
Ik weet uit heel goede bron dat iedere eigenaar van een LaFerrari een clausule heeft moeten ondertekenen. Hierin staat dat de wagen de eerste 2 jaar niet mag doorverkocht worden.
Ok dan heb ik niks gezegd al is het dan zeer vreemd dat al die exemplaren te koop staan. Zal wel een trukje voor zijn
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Ziet er wel een bazenbak uit, heb zo eens een in Duitsland op de autostrade langs me zien optrekken na opgehouden te worden (niet door mij :p). 120 naar 200 km/u alsof het niks was.
Comment