Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Die gouden A45 heb ik ook al in Lokeren zien bollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Die gouden A45 heb ik ook al in Lokeren zien bollen.
        Lelijk zeg.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik moet een kotsneiging onderdrukken

.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            Lelijk zeg.
            exclusief en mooi zijn niet hetzelfde ;-) zie ook Dubai met verschillende van deze

Comment

• Een verschil tussen A45 (ook al ist amg) in't goud en een aventador/918/Veyron/... in't goud :p

Comment

• 2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Is dit de pagina van ''Lelijke auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!''

Zonde van die Jaguar.

Comment

• Staan vaak nog andere jags zeker? Stiekem vind ik hem wel vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Die gouden A45 heb ik ook al in Lokeren zien bollen.
                      Die is me vorige week donderdagochtend voorbijgeknald op de A12 in Boom, nadat hij een hele tijd had zitten duwen in het centrum van die stad.

Hij was me nog niet voorbij, of zat al te duwen bij de volgende. Niet echt een voorbeeldchauffeur, als je het mij vraagt.
                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Is van Mercedes zelf denk ik want hij schuimt de garages af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                          Die is me vorige week donderdagochtend voorbijgeknald op de A12 in Boom, nadat hij een hele tijd had zitten duwen in het centrum van die stad.

Hij was me nog niet voorbij, of zat al te duwen bij de volgende. Niet echt een voorbeeldchauffeur, als je het mij vraagt.
                          Het lijkt me ook wel moeilijk om rustig te rijden met zo'n AMG Maar niet te min kan men wat minder agressief rijden natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Het lijkt me ook wel moeilijk om rustig te rijden met zo'n AMG Maar niet te min kan men wat minder agressief rijden natuurlijk.
                            Ge kunt echt perfect rustig rijden met zo'n bakken wanneer nodig

En zeker een A45 AMG, die maakt op zich niet zoveel lawaai als ge rustig rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Ideale combo daily - weekend.

al zou ik de targa 4 vervangen door een manuele GTS(2)
                              BMW X5 45e

Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  Is dit de pagina van ''Lelijke auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!''

Zonde van die Jaguar.
                                  Al een paar keer tegengekomen op meetings die Jaguar. Is eigenlijk iemand die er wat een Broadspeed versie van gemaakt heeft. Ook niet mijn kop thee, maar kan het wel appreciëren

Last edited by BlueSkyraider; 23/01/2015, 13:33.
                                  1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                  2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                  2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                  -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Alfa Giulietta QV

Mvg,

Sent from my One+ using Tapatalk
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                      Al een paar keer tegengekomen op meetings die Jaguar. Is eigenlijk iemand die er wat een Broadspeed versie van gemaakt heeft. Ook niet mijn kop thee, maar kan het wel appreciëren

Ok dat wist ik niet maar blijft lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                                        Staan vaak nog andere jags zeker? Stiekem vind ik hem wel vet
                                        Hij is idd in het bezit van nog een aantal andere Jaguars.

Comment

• Bij mijn garagist, 800pk, klinkt als een jet door die compressoren.

Comment

Working...
                                          X