Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
    Mooi enkel die persoonlijke nummerplaten vind ik belachelijk. Liever een gewone getallen- en cijferreeks dan zoiets persoonlijk. Is natuurlijk subjectief maar ik denk dan direct "stoefer". En ook goed voor de politie want zijn eenvoudig te onthouden (en ook als je eens wat mensen ergert). Verder ... droomwagen (maar vadertje Staat ontvangt u daarmee ook met open armen). En gedaan met anoniem rond te toeren (denk dan weer spontaan aan de fiscus).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Ik vind die irl echt tegenslagen imo
      Ik vond hem op foto tegenslagen, irl al 2 keer tegengekomen en da was wel bon

Comment

• Comment

• Comment

• Hebt ge die zelf als rijdend getrokken of als passagier? Want wel heel mooie foto's vind ik, vooral die van de 8c!
            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
              Hebt ge die zelf als rijdend getrokken of als passagier? Want wel heel mooie foto's vind ik, vooral die van de 8c!
              ***kuch*** 4C ***kuch***

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                Hebt ge die zelf als rijdend getrokken of als passagier? Want wel heel mooie foto's vind ik, vooral die van de 4c!
                Als passagier natuurlijk, want als chauffeur rijdend een foto maken is strafbaar

Comment

• Vandaag deze tegen gekomen, Ferrari rijder was zo sympathiek om de wagen eens te laten horen.

Comment

• Mmm die f-type. So much want, So less money :p

Comment

• gisteren bij ons in de zaak.

sorry maar lukt niet om deze te embedden, krijg steeds ongeldig bestand melding.

Comment

• Edit: kut tapatalk kwaliteit.. Zal em vanavond nog is eropzetten via de pc.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten

Edit: kut tapatalk kwaliteit.. Zal em vanavond nog is eropzetten via de pc.
                          Ik ben die gisteren tegengekomen.

Sent from here
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Dubbel.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trobwal Bekijk Berichten
                              gisteren bij ons in de zaak.

sorry maar lukt niet om deze te embedden, krijg steeds ongeldig bestand melding.
                              Mmm

Die MP4 blijft wel het mooist in vulcan red (zoek maar eens op ^^)

Comment

• Zondagnamiddag met een smile.

Comment

• Wit is een foute kleur.

Comment

• Who cares ? Er zit wel een en ander zwart aan ook 😃

.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik ben zaterdag een 911 tegen gekomen met aanhanger!
                                      Ik denk dat het de 991 was. Een gele plaat erop, maar geen Nederlander, een Luxemburger!

Voor haar reden nog een paar wagens met Luxemburgse nummerplaten met heel grote caravans. Zigeuners?

Spijtig genoeg geen foto, maar dit had ik nog nooit gezien... Mischien zelfbouw?

Iemand ooit al eens tegengekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                        Ik ben zaterdag een 911 tegen gekomen met aanhanger!
                                        Ik denk dat het de 991 was. Een gele plaat erop, maar geen Nederlander, een Luxemburger!

Voor haar reden nog een paar wagens met Luxemburgse nummerplaten met heel grote caravans. Zigeuners?

Spijtig genoeg geen foto, maar dit had ik nog nooit gezien... Mischien zelfbouw?

Iemand ooit al eens tegengekomen?
                                        Het bestaat :p
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X