Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEentje van daarnet
toffe pee ook achter het stuur, gaf een stevige rev bij een thumbs-up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenPrachtig die Aston Martin, alleen had ik hem liever in een andere kleur gezien.
Deze staat al een tijdje te koop denk ik.
altijd een zwak gehad voor It-tjes, ooit met Fiat en Lancia gereden, Alfa komt zeker ook wel eens, F en L zijn buiten budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenWaar en hoeveel?
altijd een zwak gehad voor It-tjes, ooit met Fiat en Lancia gereden, Alfa komt zeker ook wel eens, F en L zijn buiten budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEentje van daarnet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenZe hebben dus blijkbaar een nieuwe gekocht ter vervanging van hun Gallardo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenItaliaanse politie koopt dat niet, Lamborghini schenkt die2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Een erg lelijke auto toch nog toonbaar gemaakt. Hier in de regio ook iemand die van een X6 toch nog accepteerbare wagen gemaakt heeft door zwarte velgen erop te zetten en zo sportief mogelijk te gemaakt, kzal der eens een foto moeten van nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenEen erg lelijke auto toch nog toonbaar gemaakt. Hier in de regio ook iemand die van een X6 toch nog accepteerbare wagen gemaakt heeft door zwarte velgen erop te zetten en zo sportief mogelijk te gemaakt, kzal der eens een foto moeten van nemen.
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Comment
-
Yep.
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenRS6 lelijk...?
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Comment
-
Blijft een droomwagen
Audi RS6 C7
20150609_123216_DxO.jpg20150609_123233_DxO.jpg20150609_123252_DxO.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenOp de baan tussen Opglabeek en Genk. Stond geen prijs bij alleen tel.nummer voor info.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBlijft een droomwagen
Audi RS6 C7
[ATTACH=CONFIG]108655[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108657[/ATTACH]
Comment
Comment