Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Blijft een droomwagen
      Audi RS6 C7

[ATTACH=CONFIG]108655[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108657[/ATTACH]
      Wat een bak
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten

Héérlijk zo zonder logo's
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Vorig week met deze mee mogen rijden:

Ik had me vooraf niet echt verdiept in de 4C, maar vanaf het moment dat ik deze wagen zag was ik verkocht!
            En toen die gestart werd was ik helemaal overtuigd, zo'n geluid had ik niet verwacht.
            Alles is ook erg direct bij deze wagen.

Ik heb er ook nog een stuk achter gereden en dat was ook een genot voor de ogen en oren.

Last edited by SToRM81; 13/06/2015, 12:35.
            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Comment

• Die groene spider heb ik van de week ook zien rijden richting Wijnegem Shopping...
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Is op zelfde kruispunt getrokken, ook aan wijnegem shopping

Comment

• Ferrari 456, ziede ook niet zoveel meer

Met dank aan tapatalk om de kwaliteit van de foto's zo drastisch naar beneden te halen.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Je zou ze best meer mogen zien, prachtige wagens zo'n 456.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                          Nice! De 570S! Waar gespot?

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
                          Gespot op de A1 tussen Lille en Parijs

Comment

• 2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG

Bekijk

Comment

• Lotus Elan, niet de meest geslaagde Lotus ooit, maar je ziet ze toch niet veel, en al zeker niet met een Colnago-racefiets op de kofferklep

.
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                Een erg lelijke auto toch nog toonbaar gemaakt. Hier in de regio ook iemand die van een X6 toch nog accepteerbare wagen gemaakt heeft door zwarte velgen erop te zetten en zo sportief mogelijk te gemaakt, kzal der eens een foto moeten van nemen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                RS6 lelijk...?

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Kan hem niet echt ongelijk geven, al moet ik wel toegeven dat hij er op deze foto echt wel bruut uit ziet volledig zwarte trim met die coole reflectering.
                                Avant en sportief agressieve uitstraling gaat voor mij niet echt samen. Sedan ftw maar helaas niet verkrijgbaar in RS uitvoering. Dikke WTF ma bon

Geeft dan maar nen RS7

Comment

• Comment

• Look at me... I'm cool...

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
                                      Kan hem niet echt ongelijk geven, al moet ik wel toegeven dat hij er op deze foto echt wel bruut uit ziet volledig zwarte trim met die coole reflectering.
                                      Avant en sportief agressieve uitstraling gaat voor mij niet echt samen. Sedan ftw maar helaas niet verkrijgbaar in RS uitvoering. Dikke WTF ma bon

Geeft dan maar nen RS7
                                      uitstraling den boom in. Het is wat er onder de motorkap zit wat van belang is. EN dat is heel wat bij zo'n RS6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        uitstraling den boom in. Het is wat er onder de motorkap zit wat van belang is. EN dat is heel wat bij zo'n RS6
                                        Hm hetgeen onder die motorkap zit is niet bruikbaar in België, ik heb het deze week aan de lijve ondervonden. Rij achter een vrachtwagen op een weg waar het 1maand geleden nog 90km/u was en die vrachtwagen rijdt 60km/u, ik haal die in en natuurlijk net op dat moment geflitst... even verder staat patrouille en werd natuurlijk tegen gehouden en rijbewijs ingetrokken. Reed 126km/u ipv. 70km/u werd dus maand geleden veranderd van 90 naar 70.

Ik had er geen flauw benul van hoeveel ik reed enige wat ik wilde doen ik gewoon zo snel mogelijk vrachtwagen inhalen om dan weer gewoon te rijden (dacht dat het 90/u was ipv. 70/u want rij al 13j. langs die weg en het was altijd 90) en met een maserati is plankgas nu wel iets sneller dan bij een andere wagen. tsss.. khad 3km ervoor constant achter die vrachtwagen gehangen omdat het niet geschikt was om in te halen en er tegenliggers afkwamen en dan net op het moment dat de baan vrij was en het veilig was hebk het natuurlijk aan m'n fles... nu nog rechtbank ook.

Comment

• een typische pestboete, spijtig voor je rijbewijs, hopelijk heb je alternatief, oplossing

Comment

Working...
                                          X