Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Ik had me vooraf niet echt verdiept in de 4C, maar vanaf het moment dat ik deze wagen zag was ik verkocht!
En toen die gestart werd was ik helemaal overtuigd, zo'n geluid had ik niet verwacht.
Alles is ook erg direct bij deze wagen.
Ik heb er ook nog een stuk achter gereden en dat was ook een genot voor de ogen en oren.
Een erg lelijke auto toch nog toonbaar gemaakt. Hier in de regio ook iemand die van een X6 toch nog accepteerbare wagen gemaakt heeft door zwarte velgen erop te zetten en zo sportief mogelijk te gemaakt, kzal der eens een foto moeten van nemen.
Kan hem niet echt ongelijk geven, al moet ik wel toegeven dat hij er op deze foto echt wel bruut uit ziet volledig zwarte trim met die coole reflectering.
Avant en sportief agressieve uitstraling gaat voor mij niet echt samen. Sedan ftw maar helaas niet verkrijgbaar in RS uitvoering. Dikke WTF ma bon
Kan hem niet echt ongelijk geven, al moet ik wel toegeven dat hij er op deze foto echt wel bruut uit ziet volledig zwarte trim met die coole reflectering.
Avant en sportief agressieve uitstraling gaat voor mij niet echt samen. Sedan ftw maar helaas niet verkrijgbaar in RS uitvoering. Dikke WTF ma bon
Geeft dan maar nen RS7
uitstraling den boom in. Het is wat er onder de motorkap zit wat van belang is. EN dat is heel wat bij zo'n RS6
uitstraling den boom in. Het is wat er onder de motorkap zit wat van belang is. EN dat is heel wat bij zo'n RS6
Hm hetgeen onder die motorkap zit is niet bruikbaar in België, ik heb het deze week aan de lijve ondervonden. Rij achter een vrachtwagen op een weg waar het 1maand geleden nog 90km/u was en die vrachtwagen rijdt 60km/u, ik haal die in en natuurlijk net op dat moment geflitst... even verder staat patrouille en werd natuurlijk tegen gehouden en rijbewijs ingetrokken. Reed 126km/u ipv. 70km/u werd dus maand geleden veranderd van 90 naar 70.
Ik had er geen flauw benul van hoeveel ik reed enige wat ik wilde doen ik gewoon zo snel mogelijk vrachtwagen inhalen om dan weer gewoon te rijden (dacht dat het 90/u was ipv. 70/u want rij al 13j. langs die weg en het was altijd 90) en met een maserati is plankgas nu wel iets sneller dan bij een andere wagen. tsss.. khad 3km ervoor constant achter die vrachtwagen gehangen omdat het niet geschikt was om in te halen en er tegenliggers afkwamen en dan net op het moment dat de baan vrij was en het veilig was hebk het natuurlijk aan m'n fles... nu nog rechtbank ook.
Comment