Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
    Is die niet een tijdje geldschieter geweest voor Jordan en Minardi in de Formule 1 ?
    Klopt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
      Steekt en Mansory uitlaat onder.
      https://www.youtube.com/watch?v=_WkP-I54zdI
      Aaah ja just das diene. niet meer aan gedacht. Ja dan hoort ge die wel al beter dan een standaard veyron.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Nieuwe Ford Mustang stond net voor mij

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Gisteren ook de nieuwe mustang voor het eerst gezien.
          Zag er zeker niet verkeerd uit.

Comment

• aan het Jubelpark
            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Een 9-3 Aero, mag er van mij ook tussen.
              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Dit is pas exclusief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Knappe spot!

Comment

• Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Vreemd om een Saab en een Ferrari F40 net onder elkaar te vinden in dit topic ; zo zie je maar wat verschillende mensen 'exclusief' vinden ...
                        The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Die poetsdames krijgen blijkbaar effecief een uitstekend loon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
                              Die poetsdames krijgen blijkbaar effecief een uitstekend loon...
                              Ik veronderstel toch wel dat het de baas van de poetsdames is
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Vorig weekend deze XL1 gespot, ik wist niet dat ie al in produktie was...Persoonlijk vind ik de voorkant beter geslaagd dan de achterkant.

Comment

• Tussen Duinkerke en Calais gespot.
                                  Vrouw trok de foto's en dat lukte wel... niet zo goed. Was middenin een stortvlaag van je welste en hij nam net de afrit.
                                  reed samen met een Berlinetta en nog een andere Ferrari maar kon gewoonweg het model niet zien door de regen.

Bijgevoegde Bestanden
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                      Vorig weekend deze XL1 gespot, ik wist niet dat ie al in produktie was...Persoonlijk vind ik de voorkant beter geslaagd dan de achterkant.
                                      Wat is me dat......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                        @ Bavaria Motors? Stond veel knap gerief binnen :p En heel sympathieke eigenaar.
                                        Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                        www.musclecarrent.be

Comment

• Ja, is idd een sympathieke man.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X