Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenAlle nu da vind ik toch straf ze dat er on heel België geen LFA is..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenIdem, vind dat zo'n machtig machien!
Wel sowieso lessen volgen, ook al heb je al ervaring, denk dat zo'n LFA echt kan bijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHeeft Toyota Europe zijn LFA weggedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDat valt echt wel mee hoor. Perfect normaal te rijden (als je er niet het zotteke mee uithangt, natuurlijk)
Nu ja, op GT6 heb ik er toch m'n handen mee vol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenKweenie. Ik denk dat ze die nog altijd hebben. Maar die staat normaal niet in Zaventem, wel bij Toyota Motorsport in Duitsland
Een zwarte?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Mijn overburen hebben er zo een.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEen zwarte?
Dit is dus die fameuze witte LFA van Lexus Europe:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk heb wat foto's teruggevonden van een actie die we met Autogids gedaan hebben in 2012. Via wedstrijd konden lezers circuitdoop met de LFA winnen (Jeffrey Van Hooydonk als piloot).
Dit is dus die fameuze witte LFA van Lexus Europe:
Comment
-
Mag van mij in het "mijn-ultieme-droomcar-topic".Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenKon je dat ook niet winnen via Autowereld met Marc Duez acher het stuur?
Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Ik heb me trouwens vergist: het was in 2013, niet 2012
Comment
Comment