nr plaat ook geen fan, maar de uitlijning van de letterbak is correct
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Vant weekend onderweg naar Brum:
Ziet er goed uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenVant weekend onderweg naar Brum:
Ziet er goed uit!
Comment
-
Post dan eens vijf dagen op rij een foto van een Golf GTD variant in carbon black?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenIs gelijk een Focus ST break.. zie je ook niet veel. Ziet er bij de facelift ook geen onderscheid in als het benzine of diesel is.
Dus niet exclusief door prijs (een 318 gaat vlot boven die kostprijs), niet exclusief op basis van aantal geproduceerde stuks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk BerichtenEn een Nissan Primera zie je ook niet veel. Dat maakt het imo nog geen exclusieve wagen. Golf GTD is gewoone een golf met de zwaarste 2.0 diesel. Vergelijkbaar met Focus ST, Volvo V40 D4, Skoda Octavia RS, ...
Dus niet exclusief door prijs (een 318 gaat vlot boven die kostprijs), niet exclusief op basis van aantal geproduceerde stuks.
En die C klasse dat jij hierboven post wel ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEn die C klasse dat jij hierboven post wel ofzo?
Comment
-
Ik wist niet dat ze de golf gtd in variant al op de markt hebben gebracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk BerichtenLOL, moest het u niet opgevallen zijn, dat was een grap omwille van de fake AMG sticker die ze erop hebben gehangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenFake? Is misschien gewoon een AMG line, toch niets mis mee
Comment
-
2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
Hij had voor de Gran turismo een QP.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenC63 in Lokeren ken ik, zijn broer heeft een witte CLS 63. Altijd eens tof als ze concert geven aan de lichten.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
Comment