Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Die heeft mij eens hard de weg afgesneden.
Hij kwam van een oprit aan de Antwerpse ring meteen naar de linkse rijstrook waar ik op bijna dezelfde hoogte reed.
Even later flikte hij het weer om van het eerste naar het derde vak te knallen zonder zijn spiegels te gebruiken.
Die heeft mij eens hard de weg afgesneden.
Hij kwam van een oprit aan de Antwerpse ring meteen naar de linkse rijstrook waar ik op bijna dezelfde hoogte reed.
Even later flikte hij het weer om van het eerste naar het derde vak te knallen zonder zijn spiegels te gebruiken.
Niet goed natuurlijk met zo opvallende wagen,
zelfde opmerking voor perso platen, vorig weekend 's nachts iemand met persoplaat 110 op middenvak en geen kat te zien, herinner mij plaat nog altijd ;-)
zelfde opmerking voor perso platen, vorig weekend 's nachts iemand met persoplaat 110 op middenvak en geen kat te zien, herinner mij plaat nog altijd ;-)
Gelukkig nog 1 parkeerplaatsje vrij voor de deur van het hotel
Genève? Die heeft er een dag of twee gestaan met een cover over. En de eerste dag stond er een Dino voor. Beetje verder zag ik ook nog een Pagani staan.
Inderdaad, Hotel Ambassador aan de Quai des Bergues, staat daar altijd vol met exoten (bijna allemaal Arabieren die ermee rijden), ik ga altijd naar Kempinski paar honderd meter verder, zalig wat je daar allemaal ziet passeren van en naar de brug, het is daar een salon op zich
Comment