Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
Street legal in Sjowakije, aan de nummerplaat te zien ;-)
26" wielen....hopelijk rijdt die niet teveel plat onderweg.
Ik zag iets soortgelijks onlangs in Oekraïne rijden, maar het leek eerder op de doe het zelf versie van deze.
Jammer dat ik net te laat was voor een foto
Street legal in Sjowakije, aan de nummerplaat te zien ;-)
26" wielen....hopelijk rijdt die niet teveel plat onderweg.
Ik zag iets soortgelijks onlangs in Oekraïne rijden, maar het leek eerder op de doe het zelf versie van deze.
Jammer dat ik net te laat was voor een foto
Staat op platen uit de Verenigde Arabische Emiraten.
Belgische politie is er ook fan van..
Ik ben van Calais mee na Luxemburg gereden. Verschillende F12 en 458's gezien. Een sls amg renntech, m4, cls alg, ABT Audi RS6-R, porsche targa, 2x brabus g63 en een RS7. Die F1 rijd niet op de openbare weg net als de bac mono die zijn enkel bij de officiële grids. In luxemburg hebk nog een hoop Bentleys en andere gezien. Op weg na huis zag ik de 918's en de Nederlandse TDF vliegen..
Ik ben van Calais mee na Luxemburg gereden. Verschillende F12 en 458's gezien. Een sls amg renntech, m4, cls alg, ABT Audi RS6-R, porsche targa, 2x brabus g63 en een RS7. Die F1 rijd niet op de openbare weg net als de bac mono die zijn enkel bij de officiële grids. In luxemburg hebk nog een hoop Bentleys en andere gezien. Op weg na huis zag ik de 918's en de Nederlandse TDF vliegen..
Comment