Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk Berichten
    Is dat eigenlijk legaal ??
    Nee.

Comment

Laten we zeggen dat je er geluk mee moet hebben, ik stond na een week aan de kant. Bij een Ferrari of andere exoot laten ze het wel toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Laten we zeggen dat je er geluk mee moet hebben, ik stond na een week aan de kant. Bij een Ferrari of andere exoot laten ze het wel toe.
        aah ?
        Ik had het ook willen doen, maar ik riskeer het niet, want ik heb het gevoel dat ze voor exoten juist veel strenger optreden.
        Ik reed met een transitplaat en na 5 minuten hadden ze me al aan de kant gehaald en ik moet zeggen dat ze niet heel vriendelijk waren.

Comment

• Transitplaten is iets anders, daar zijn ze hypergevoelig voor.
          Ik zou het wel doen, je krijgt een waarschuwing, niet meer, niet minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            Er is geen nummerplaat die daar beter op past.
            Volledig mee eens

Comment

• Duckman, hoe is dit verder afgelopen?

Comment

Wat denk je ?
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Als je zo rondbolt leg je sowieso best een legale reproductienummerplaat met bijhorend bevestigingsmateriaal in je koffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    Wat denk je ?
                    Als je enkel een waarschuwing krijgt, dan blijkbaar wel?

Comment

• Voor zo'n kleine nummerplaat zal je wel meer krijgen dan een waarschuwing, vermoed ik.

Maar legaal is het in geen geval.
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                        Voor zo'n kleine nummerplaat zal je wel meer krijgen dan een waarschuwing, vermoed ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Transitplaten is iets anders, daar zijn ze hypergevoelig voor.
                        Ik zou het wel doen, je krijgt een waarschuwing, niet meer, niet minder.
                        Wat is het nu?

Comment

• Ik kan alleen maar spreken uit mijn eigen ervaring en dat was een waarschuwing

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Ik kan alleen maar spreken uit mijn eigen ervaring en dat was een waarschuwing

Idem, bij de maserati is het ook lelijk om een grote nummerplaat dus zet de dealer er steeds een kleintje op, ze hebben me dan een grote gegeven om in de koffer te leggen. Ik had ze mee toen ik tegen gehouden werd maar het was niet ok ze moest er nog aan hangen ook... dan even later op bureau moeten gaan tonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                              Voor zo'n kleine nummerplaat zal je wel meer krijgen dan een waarschuwing, vermoed ik.

Ik heb 3 jaar met zo een kleine nummerplaat rond gereden op mijn Lotus.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ferm !

Comment

• Audi S6

Comment

• Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Comment

• We zullen hem maar het voordeel van de twijfel geven wat pinkers betreft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                                          We zullen hem maar het voordeel van de twijfel geven wat pinkers betreft
                                          Die zijn aan aan de spiegel is er iets oranje en vanachter aan het licht ook.

Comment

Working...
                                          X