Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de E17 in Lokeren,

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Zalig!

Echt lang geleden dat ik er nog een ben tegengekomen...

Comment

• Moest je een leek zeggen dat deze gebouwd is in 2017, ze zouden het geloven. Dat design

Comment

• toen ik op sintanneke camping stond, had ik 2 jaar als buur een slager met een giant motorhome op rijbewijs c...hij had een 730d e38 en dit...nix 0 dikke nek
          kende hem al van jongsaf van vespameetings in het antwerpse...zalige gast en vrouw en kind...jaar of 2 geleden hoorde ik dat hij bij bij catherine en de mannen zat over alcohol, nix verandert even toffe en 'nuchtere' pee

wens hem het beste toe en ooit nog terug te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Moest je een leek zeggen dat deze gebouwd is in 2017, ze zouden het geloven. Dat design
            Is een van de meest tijdloze wagens van de laatste 25 jaar, en dat merk je nu ook aan de prijzen...

Koste nieuw destijds evenveel als een 360 Modena, en kijk nu...

Comment

• Gisteren kreeg mijn buur bezoek van een S65 Coupe, V12 biturbo

En dan nog een kitcar tegen gekomen in de drive in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC

Is een van de meest tijdloze wagens van de laatste 25 jaar, en dat merk je nu ook aan de prijzen...

Koste nieuw destijds evenveel als een 360 Modena, en kijk nu...
                Prijzen zijn idd de hoogte ingegaan

Comment

• Even de foto's vanuit smartphone geüpload. De porsche 918 werd gespot door mijn broer in Duitsland.

Last edited by GillesP; 14/04/2017, 12:27.

Comment

• Last edited by GillesP; 14/04/2017, 12:28.

Comment

• Iemand een idee v/d laatste? Ikzelf denk een MG uit de jaren '60. Klopt dit?
                      Last edited by GillesP; 14/04/2017, 12:30.

Comment

• Ik kan geen enkele van jouw foto's zien...
                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Een voorproefje van wat ik o.a. in Japan gespot heb, meer volgt als ik al de honderden foto's eens doorlopen heb. De R34/R35/ enz. was met een rondrit die ik gedaan heb.

'17 R35 GT-R @ Nissan showroom Yokohama

Comment

• Living the dream

Comment

• Veel xings, beetje uitdagend rijden daar ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                Veel xings, beetje uitdagend rijden daar ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
                                Ondanks de drukte in Tokyo is er op zich weinig file. Dat vertaalt zich eigenlijk een beetje in de rest van de Japanse cultuur en dat is discipline, effici

Comment

• Waar is de rest van mijn tekst naar toe.. autoforum is nog steeds buggy zie ik, en nog altijd in veel te felle kleuren, ik wil al jaren dat donkerblauw terug

Comment

• Ik zal geen trema's typen deze keer.. Wat ik dus wou zeggen

Ondanks de drukte in Tokyo is er op zich weinig file. Dat vertaalt zich eigenlijk een beetje in de rest van de Japanse cultuur en dat is discipline, efficientie en respect. Maar het was toch minder stressvol om met de Skyline GT-R sportief te rijden in de bergritten in Hakone dan in en rond Tokyo rond te rijden met de Nissan Note automaat rental. Stuur langs de andere kant en langs de andere kant rijden valt misschien wel mee maar in combinatie met het enorm drukke verkeer, de enorme kruispunten en alle borden in het Kanji waar je niks van begrijpt zorgden toch wel voor de nodige stress soms

De Nissan Note was trouwens een verrassend goed autootje die zelfs op de snelweg vrij comfortabel en ruim aanvoelde.

Comment

• Alfa Romeo

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

• Stelvio

Comment

• Geen foto kunnen nemen, maar wellicht de eerste en laatste keer dat ik een Koenigsegg op de weg zag rijden. Reed rond 13h30 op de E40 tussen Brussel en Leuven, en nam in Leuven de afrit richting Lummen.
                                          Wat een geluid!

Comment

Working...
                                          X