Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI
toen ik op sintanneke camping stond, had ik 2 jaar als buur een slager met een giant motorhome op rijbewijs c...hij had een 730d e38 en dit...nix 0 dikke nek
kende hem al van jongsaf van vespameetings in het antwerpse...zalige gast en vrouw en kind...jaar of 2 geleden hoorde ik dat hij bij bij catherine en de mannen zat over alcohol, nix verandert even toffe en 'nuchtere' pee
Een voorproefje van wat ik o.a. in Japan gespot heb, meer volgt als ik al de honderden foto's eens doorlopen heb. De R34/R35/ enz. was met een rondrit die ik gedaan heb.
Ondanks de drukte in Tokyo is er op zich weinig file. Dat vertaalt zich eigenlijk een beetje in de rest van de Japanse cultuur en dat is discipline, effici
Waar is de rest van mijn tekst naar toe.. autoforum is nog steeds buggy zie ik, en nog altijd in veel te felle kleuren, ik wil al jaren dat donkerblauw terug
Ik zal geen trema's typen deze keer.. Wat ik dus wou zeggen
Ondanks de drukte in Tokyo is er op zich weinig file. Dat vertaalt zich eigenlijk een beetje in de rest van de Japanse cultuur en dat is discipline, efficientie en respect. Maar het was toch minder stressvol om met de Skyline GT-R sportief te rijden in de bergritten in Hakone dan in en rond Tokyo rond te rijden met de Nissan Note automaat rental. Stuur langs de andere kant en langs de andere kant rijden valt misschien wel mee maar in combinatie met het enorm drukke verkeer, de enorme kruispunten en alle borden in het Kanji waar je niks van begrijpt zorgden toch wel voor de nodige stress soms
De Nissan Note was trouwens een verrassend goed autootje die zelfs op de snelweg vrij comfortabel en ruim aanvoelde.
Geen foto kunnen nemen, maar wellicht de eerste en laatste keer dat ik een Koenigsegg op de weg zag rijden. Reed rond 13h30 op de E40 tussen Brussel en Leuven, en nam in Leuven de afrit richting Lummen.
Wat een geluid!
Comment