Oorspronkelijk geplaatst door Tynka
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Invoer vanuit Nederland - Meteen naar DIV zonder COC en zonder keuring?
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Ik heb de aankoopfactuur, het kentekenbewijs, uitvoerverklaring RDW en een afdruksel van wat ooit de fahrzeugbrief was. Dit hebben ze me bij de rdw afgedrukt (wat volgens hen eigenlijk niet mocht). De wagen is van 1997, is gefabriceerd in canada, eerste inschrijving in de states, in 2001 naar duitsland geexporteerd, van daaruit na x aantal jaar naar nederland geexporteerd en daar tot vorige week rondgereden en zodoende nu in nederland geexporteerd en klaar om in belgië geimporteerd te worden. Althans dat had ik gehoopt. Ik begrijp niet dat die wagen in 2 europese landen heeft mogen rondrijden zonder typegoedkeuring..
Comment
-
Al naar douane geweest met al die papieren?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Nee enkel papieren zijn nodigme wa geluk charelt ge u daar door en krijgt ge u vignet 705
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Naar de DIV zonder importkeuring zal niet lukken he. Je moet nog altijd een visuele keuring laten doen om je Belgische aanvraag tot inschrijving te bekomen. De DIV kan geen wagen inschrijven die niet in het systeem zit na een importkeuring.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk BerichtenJa maar het gaat hier om de douane en het formulier met vignet 705. Dat heeft toch niets met de inschrijving te maken, enkel de invoer?
Ik weet niet perse hoe het zit met niet-oldtimers, maar ik weet niet wat je nog meer moet hebben buiten u vignet 705 voor homologatieClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Dar heb ik ook geen idee van. Maandag morgen maar naar de douane en dan zullen we verder zien. hopen dat ze er geen 3 maand over gaan doen bij die homologatie zoals ik op veel plaatsen hoor. Belachelijk eigenlijk dat het bij sommigen 3 weken duurt en bij sommigen meer dan een jaar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk BerichtenDar heb ik ook geen idee van. Maandag morgen maar naar de douane en dan zullen we verder zien. hopen dat ze er geen 3 maand over gaan doen bij die homologatie zoals ik op veel plaatsen hoor. Belachelijk eigenlijk dat het bij sommigen 3 weken duurt en bij sommigen meer dan een jaar..Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Werk aan de auto? Die heeft in duitsland en NL rondgereden dus ik neem aan dat alles vrij europees goedgekeurd is. Allez ik weet dat ik een brandblusser en mistlamp moet steke voor ik ga. Verder nog iets waar ik op moet letten? Tis alleen de lpi installatie waar ik me wa zorgen om maak. Schijnt zijn da in nederland andere normen en das ni goeiekoop te laten veranderen..
Comment
-
Even een update. Vandaag contact gehad met een invoerder hier in de buurt. Prijs afgesproken en dat hij een afspraak zou maken voor de keuring zowel AG als tweedehandskeuring met Z-platen. Krijg ik ineens een mail terug dat hij het niet voor me kan doen met zijn platen omwille van de cilinder inhoud van de wagen... Nu begrijp ik er helemaal niets meer van.. Van hem dan maar een nummer gekregen van iemand die het wel zou kunnen maar daar kan ik pas maandag naar bellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk BerichtenEven een update. Vandaag contact gehad met een invoerder hier in de buurt. Prijs afgesproken en dat hij een afspraak zou maken voor de keuring zowel AG als tweedehandskeuring met Z-platen. Krijg ik ineens een mail terug dat hij het niet voor me kan doen met zijn platen omwille van de cilinder inhoud van de wagen... Nu begrijp ik er helemaal niets meer van.. Van hem dan maar een nummer gekregen van iemand die het wel zou kunnen maar daar kan ik pas maandag naar bellen.
Jammer dat je zo ver woont, ik ken niemand daar in de buurt. Veraco in Zwijndrecht is heel goed en doet veel homologaties e.d.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Dt gaat nog een groot probleem geven dan want ik denk dat die mannen hier in de buurt allemaal van die 2000cc platen hebben. Zijn allemaal van die kleine zelfstandigen. Ja inderdaad is zwijndrecht me net wat te ver. Maar hier in de buurt moet ook zo iets te vinden zijn. Dat kan gewoon niet anders, ik woon op 2 km van de nederlandse grens..
Comment
-
elke garagist die in amerikanen doet heeft zo platen.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Heeft die geen ZZ plaat dan? Die zijn onbeperkt qua cc.
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk BerichtenEven een update. Vandaag contact gehad met een invoerder hier in de buurt. Prijs afgesproken en dat hij een afspraak zou maken voor de keuring zowel AG als tweedehandskeuring met Z-platen. Krijg ik ineens een mail terug dat hij het niet voor me kan doen met zijn platen omwille van de cilinder inhoud van de wagen... Nu begrijp ik er helemaal niets meer van.. Van hem dan maar een nummer gekregen van iemand die het wel zou kunnen maar daar kan ik pas maandag naar bellen.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment