Oorspronkelijk geplaatst door fujin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iedereen droomt wel eens...
Collapse
X
-
-
Ik had u tracktoy en u cruiser van plaats gewisseld. Die rx7 trekt standaard al rond de 1g. Wat ik die m3 standaard niet zie doen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtendenk dat 50% van de autos die hier gekozen worden mercedessen zijn, waarvan je vele zelfs amg's versies bijna iedere dag ziet. vind dat beetje gek.
Comment
-
Daily: 991 turbo, donkergrijs met zwarte velgen (hoeft geen turbo S te zijn)
Cruiser: panamera GTS of E63 AMG
SUV: RR sport TDV8
Tracktoy: 991 GT3
Oldtimer: jaguar xk120 zoals hij hier staat http://www.boldride.com/ride/1950/ja...ster#gallery/5
Supercar: niet nodig, kom ik toch ni mee buiten
Wagen voor de partner: MB SL500
Comment
-
Daily: S63 amg coupe
Cruiser: Lamborghini lp560 spyder, lp640 roadster, Aston martin dbs volante, Porsche carrera gt of een andere cabrio met een prachting motorgeluid.
SUV: Grote range rover lwb
tracktoy: Porsche 911 gt3rs 4.0, Lotus exige v6, radical oid.
Oldtimer: Mclaren F1, E-type cabrio of Toyota gt2000
Supercar: Pagani cinque roadster, Pagani 760rs of zelf een Pagani zonda samenstellen.
Wagen voor de partner: Heb geen partner
Dit is het 1ste waar ik nu aan denk.
De lijst verandert ook constant en is ook vele malen groter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIdd vind ik ook, zeker als je weet dat zo'n amg voor geen meter rijdt... gat zweept alle kanten uit waardoor je er niet normaal meer mee kan rijden, is meer een wagen voor gekke Quatar-sjeiks die voor de show met zoiets rondrijden ipv. met een wagen waarmee je u lekker in de bochten kan smijten. (is niet voor alle AMG's van toepassing maar toch voor de kleinere modellen)
Volgens mij kijk je teveel na reportages waar ze niet anders als burnouts en drifts doen met amg's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenAmai een AMG is zowat het beste wat je kunt hebben.
Volgens mij kijk je teveel na reportages waar ze niet anders als burnouts en drifts doen met amg's.lets have some more member berries
Comment
-
- Daily: Volvo V70 T6 AWD
- Cruiser: Jaguar F-Type R
- SUV: Range Rover Supercharged
- Tracktoy: Ariel Atom
- Oldtimer: Ferrari 375 mm spider (om in stijl aan de Mille Miglia deel te nemen!)
- Supercar: Porsche 918 Spyder
- wagen voor de partner: Volvo XC60 T6
Comment
-
Daily: saab 9-5
Cruiser: Fisker Karma
Suv: Toyota Landcruiser
Tracktoy: Donkervoort D8 270 RS
Oldtimer: Austin Healey 3000, Shelby Cobra 427 Super Snake, wellicht nog wat ander leuk spul er bij
Supercar: Koenigsegg CCX
wagen partner: mini cooper S (de originele) voor de fun en voor de dagelijkse dingen wilde madam er graag een Volvo V60 bij
Last edited by jev; 10/06/2014, 17:17.
Comment
-
- Daily: Ferrari F12 (612 voor met de klein mannen)
- Cruiser: Bentley Azure
- Tracktoy 1: Porsche 997 GT3 RS 4.0
- Tracktoy 2: Ferrari 360 Challenge Stradale
- Oldtimer: Ferrari 288 GTO
- Supercar: Saleen S7
- wagen voor de partner: Mini roadsterLast edited by kefkie; 10/06/2014, 17:19.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenGe gaat duidelijk nog moeten leren het geld te laten rollen! Da's nog geen 2 millioen. Bovendien zal het lachen zijn de eerste keer dat ge uit de Hubo komt, of als ge twee passagiers wilt meepakken. Nu, ik wil niet zeggen dat ik meer zou uitgeven aan autos nadat ik de Nordschleife en Spa gekocht heb, en die helihaven heb geinstalleerd.
Comment
-
Alé vooruit, ik zal eens een tweede lijstje posten.
- Daily: Audi S8
- Cruiser: Mazda MX-5
- SUV: Mercedes-Benz GL 500
- Tracktoy: Porsche GT3
- Oldtimer: Opel Rekord ('65)
- Supercar: Bugatti Veyron of/en Lamborghini Veneno
- wagen voor de partner: Moet ze zelf kiezen maar als ze mij carte blanche geeft, dan een BMW M6 cabrio.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
Comment