Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing autofiscaliteit in vlaanderen....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Allee dan ga ik vanaf morgen beginnen stelen van de kleine zelfstandige. Hij moet maar zo geen hoge prijs voor z'n producten vragen.

De zuurpruim.
    Kleine zelfstandigen (meeste) zijn zo slim niet om dat te doen, ik heb het over bedrijfsleiders. (m'n kennis dan toch)

Comment

• Wanneer raakt hier meer concrete informatie over bekend? Of is dat niet geweten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
        Wanneer raakt hier meer concrete informatie over bekend? Of is dat niet geweten?
        binnen een jaarke of 5.. wss doorschuiven naar de volgende regering ook.
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Uiteraard is dit een platte belastingverhoging, dit onder het mom van vergroening en een lagere Co². Daarbij komt ook nog eens dat ze zich baseren op foutieve gegevens van Co² (cfr. dieselgate...)

Altijd al gedacht dat de huidige situatie veel te weinig opbracht voor de Staat, en dat deze situatie snel ging veranderen.
          Bv: voor mijn F30 328i slechts 300 EUR BIV betaald... In de Walen betaal je daar 5000 EUR voor.

Nu nog afwachten op de concrete cijfers en wat de gevolgen gaan zijn voor de 2dehandsmarkt en de verschuiving van diesel naar benzine eventueel.

Comment

• benieuwd wat ze gaan doen met het VAA voor de werkelijke uitstoot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

Er wordt al 15 jaar gepraat over aanpassing van de wegenbelasting, maar ik denk dat het nu wel snel zal gaan. Deze regering is op zoek naar centen, die van ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                Er wordt al 15 jaar gepraat over aanpassing van de wegenbelasting, maar ik denk dat het nu wel snel zal gaan. Deze regering is op zoek naar centen, die van ons.
                wegenbelasting zouden ze niet aanraken hé, is gebaseerd op cilinderinhoud en fiscale pk
                BIV daarentegen....

Comment

wegenbelasting zouden ze niet aanraken hé, is gebaseerd op cilinderinhoud en fiscale pk
                  BIV daarentegen....
                  Nieuws en kranten niet gevolgd de laatste dagen? Ook de jaarlijkse wegenbelasting (rijtaks, verkeersbelasting,...) zal een "vergroening" ondergaan, diesel wordt veel duurder, benzine wordt matig duurder. BIV voor beiden duurder.
                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                    Nieuws en kranten niet gevolgd de laatste dagen? Ook de jaarlijkse wegenbelasting (rijtaks, verkeersbelasting,...) zal een "vergroening" ondergaan, diesel wordt veel duurder, benzine wordt matig duurder. BIV voor beiden duurder.
                    moet ik gemist hebben tussen de vluchtelingen door

Comment

In alle artikels staat dat ze dit reeds willen toepassen vanaf 2016?

Comment

• Nu maar hopen dat we met deze aanpassingen + taxshift de komende 20 jaar geen probleem meer hebben met begrotingsgaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                          Nu maar hopen dat we met deze aanpassingen + taxshift de komende 20 jaar geen probleem meer hebben met begrotingsgaten.

sorry

Comment

• Allez nu, dan ben ik weer verkeerd ingelicht.

Comment

Nu maar hopen dat we met deze aanpassingen + taxshift de komende 20 jaar geen probleem meer hebben met begrotingsgaten.
                              Hahahaha jij grapjas

Comment

Lol!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Meer info hier:

"Bedoeling is om de vergroening van de BIV in te voeren vanaf 1 januari 2016, de verdere vergroening van de verkeersbelasting zal in de loop van het voorjaar van 2016 worden doorgevoerd."

en:
                                  http://annemieturtelboom.be/belasting-op-vervuilende-dieselwagen-gaat-omhoog/
                                  Last edited by ; 16/10/2015, 13:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                    Meer info hier:

"Bedoeling is om de vergroening van de BIV in te voeren vanaf 1 januari 2016, de verdere vergroening van de verkeersbelasting zal in de loop van het voorjaar van 2016 worden doorgevoerd."
                                    Om de gekapte bossen te compenseren zeker. Hypocrieten

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Ge moet creatief zijn om op zo een kabinet dergelijke onzin te kunnen schrijven.

Comment

• Ik hoor net op de radio dat het Vlaams Parlement dit heeft goedgekeurd.
                                        Wat juist is me niet duidelijk.
                                        Ik vrees een beetje dat als ik in november of december nog een 2dehands wagen koop, ze dan toch dingen met terugwerkende kracht zullen invoeren of zo.

Comment

• BIV zullen ze wel niet terugwerkende kracht aanpassen.
                                          Maar als de rijtaks wordt aangepast in 2016 gaat ge dat natuurlijk voelen, die aanpassing zal zeker niet in het voordeel van diesel zijn.
                                          Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid daarover!

Comment

Working...
                                          X