Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1.961 EUR ipv 1.629 EUR voor mijn restauratieproject (berekend op Euronorm 1 en 295 uitstoot). Bij Euronorm 0 is het 2025 EUR. Oude benzines met onbekende uitstoot en een motor boven de 2 liter blijft een dure affaire, helaas voor de youngtimerliefhebbers die graag een zwaardere motorisatie hebben en er een paar 1000km max per jaar mee rijden . Nu nog afwachten wat het met de jaarlijkse rijtaks gaat worden. Gelukkig ga ik netto van mijn loon enkele euries meer overhouden
Ik zou nooit + 3000€ VB ophoesten per jaar.
BIV zou ik minder erg vinden dat is maar eenmalig.
V8 rijders worden zeker zeldzaam, behalve de LV V8 chauffeurs, dat worden er meer en meer.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Ik zou nooit + 3000€ VB ophoesten per jaar.
BIV zou ik minder erg vinden dat is maar eenmalig.
V8 rijders worden zeker zeldzaam, behalve de LV V8 chauffeurs, dat worden er meer en meer.
Voor liefhebbers van oudere zware benzines is het nu dan wel de moment om toe te slaan en nog in te schrijven onder het huidige stelsel.
Ik denk dat de verkopers er ook bij gebaat zijn om wat meer onderhandelingsmarge te hanteren en het risico niet te lopen om de wagen dit jaar niet meer te kunnen verkopen.
Voor liefhebbers van oudere zware benzines is het nu dan wel de moment om toe te slaan en nog in te schrijven onder het huidige stelsel.
Ik denk dat de verkopers er ook bij gebaat zijn om wat meer onderhandelingsmarge te hanteren en het risico niet te lopen om de wagen dit jaar niet meer te kunnen verkopen.
Zo denk ik er ook over. Ik twijfel nu om mijn Z4 2.5i direct te koop te zetten ofwel lang te houden. De taks nu is te doen (590 Euro), maar lang houden is mijn sterke kant niet..
Comment