Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing autofiscaliteit in vlaanderen....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door suge7 Bekijk Berichten
    Nog niet definitief. Eerste is voor 2015 en eronder vanaf 01/01/2016

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nog niks voor de vb??

Comment

• 1.961 EUR ipv 1.629 EUR voor mijn restauratieproject (berekend op Euronorm 1 en 295 uitstoot). Bij Euronorm 0 is het 2025 EUR. Oude benzines met onbekende uitstoot en een motor boven de 2 liter blijft een dure affaire, helaas voor de youngtimerliefhebbers die graag een zwaardere motorisatie hebben en er een paar 1000km max per jaar mee rijden . Nu nog afwachten wat het met de jaarlijkse rijtaks gaat worden. Gelukkig ga ik netto van mijn loon enkele euries meer overhouden
      Last edited by ; 25/10/2015, 16:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suge7 Bekijk Berichten
        Nog niet definitief. Eerste is voor 2015 en eronder vanaf 01/01/2016

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat gaat de BIV zijn van diesel's ouder dan 20 jaar ? En voor de leeftijd dat ze oldtimer zijn.
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Euh....weten we nu al wat de nieuwe taksen zullen zijn?
          Ben gewoon van met 3.0l diesel te rijden en daar kan de impact redelijk groot voor zijn, niet?

graag een formule of tabel ofzo....

Teizman

Comment

• idd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
              Euh....weten we nu al wat de nieuwe taksen zullen zijn?
              Ben gewoon van met 3.0l diesel te rijden en daar kan de impact redelijk groot voor zijn, niet?

graag een formule of tabel ofzo....

Teizman

Voor mijn E39 ///M5 wel... en het is niet goed

Comment

• Holy crap!

Comment

• das nie goed

waar die tabel gevonden?
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    das nie goed

waar die tabel gevonden?

Annemieke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      Voor mijn E39 ///M5 wel... en het is niet goed

Wat nu? Zoiets wordt onverkoopbaar.
                      Ik zou garagist worden in bijberoep en op Z platen rijden
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Wat nu? Zoiets wordt onverkoopbaar.
                        Ik zou garagist worden in bijberoep en op Z platen rijden
                        Als je dat onverkoopbaar vindt, dan zal het niet met dat nieuwe verschil zijn, dan WAS het al onverkoopbaar, zelfs met de vorige regeling.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Als je dat onverkoopbaar vindt, dan zal het niet met dat nieuwe verschil zijn, dan WAS het al onverkoopbaar, zelfs met de vorige regeling.

*Feit*,daar heb je geen nieuwe voor..houden is dus de boodschap ,V8 rijders worden een unicum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                            *Feit*,daar heb je geen nieuwe voor..houden is dus de boodschap ,V8 rijders worden een unicum
                            En worden als ze oldtimer zijn misschien véél geld waard. ​Of juist niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                              En worden als ze oldtimer zijn misschien véél geld waard. ​Of juist niks.

Goh ja,so be it,kunnen er toch niks aan veranderen

Comment

• Ik zou nooit + 3000€ VB ophoesten per jaar.
                                BIV zou ik minder erg vinden dat is maar eenmalig.
                                V8 rijders worden zeker zeldzaam, behalve de LV V8 chauffeurs, dat worden er meer en meer.
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Ik zou nooit + 3000€ VB ophoesten per jaar.
                                  BIV zou ik minder erg vinden dat is maar eenmalig.
                                  V8 rijders worden zeker zeldzaam, behalve de LV V8 chauffeurs, dat worden er meer en meer.

Nu ist maar 2410€ ...

Comment

• Heel interessant, maar hoe komt het dat een forum als deze nog geen berekeningstool heeft te pakken gekregen zodat ieder voor zich kan gaan rekenen?

teizman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                                      Heel interessant, maar hoe komt het dat een forum als deze nog geen berekeningstool heeft te pakken gekregen zodat ieder voor zich kan gaan rekenen?

teizman

Bimmerboard ook niet

Comment

• Voor liefhebbers van oudere zware benzines is het nu dan wel de moment om toe te slaan en nog in te schrijven onder het huidige stelsel.
                                        Ik denk dat de verkopers er ook bij gebaat zijn om wat meer onderhandelingsmarge te hanteren en het risico niet te lopen om de wagen dit jaar niet meer te kunnen verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                          Voor liefhebbers van oudere zware benzines is het nu dan wel de moment om toe te slaan en nog in te schrijven onder het huidige stelsel.
                                          Ik denk dat de verkopers er ook bij gebaat zijn om wat meer onderhandelingsmarge te hanteren en het risico niet te lopen om de wagen dit jaar niet meer te kunnen verkopen.
                                          Zo denk ik er ook over. Ik twijfel nu om mijn Z4 2.5i direct te koop te zetten ofwel lang te houden. De taks nu is te doen (590 Euro), maar lang houden is mijn sterke kant niet..

Comment

Working...
                                          X