Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aanpassing autofiscaliteit in vlaanderen....
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenWanneer raakt hier meer concrete informatie over bekend? Of is dat niet geweten?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Uiteraard is dit een platte belastingverhoging, dit onder het mom van vergroening en een lagere Co². Daarbij komt ook nog eens dat ze zich baseren op foutieve gegevens van Co² (cfr. dieselgate...)
Altijd al gedacht dat de huidige situatie veel te weinig opbracht voor de Staat, en dat deze situatie snel ging veranderen.
Bv: voor mijn F30 328i slechts 300 EUR BIV betaald... In de Walen betaal je daar 5000 EUR voor.
Nu nog afwachten op de concrete cijfers en wat de gevolgen gaan zijn voor de 2dehandsmarkt en de verschuiving van diesel naar benzine eventueel.
Comment
-
benieuwd wat ze gaan doen met het VAA voor de werkelijke uitstoot.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenbinnen een jaarke of 5.. wss doorschuiven naar de volgende regering ook.
Er wordt al 15 jaar gepraat over aanpassing van de wegenbelasting, maar ik denk dat het nu wel snel zal gaan. Deze regering is op zoek naar centen, die van ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk BerichtenEr wordt al 15 jaar gepraat over aanpassing van de wegenbelasting, maar ik denk dat het nu wel snel zal gaan. Deze regering is op zoek naar centen, die van ons.
BIV daarentegen....2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenwegenbelasting zouden ze niet aanraken hé, is gebaseerd op cilinderinhoud en fiscale pk
BIV daarentegen....Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenNieuws en kranten niet gevolgd de laatste dagen? Ook de jaarlijkse wegenbelasting (rijtaks, verkeersbelasting,...) zal een "vergroening" ondergaan, diesel wordt veel duurder, benzine wordt matig duurder. BIV voor beiden duurder.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenbinnen een jaarke of 5.. wss doorschuiven naar de volgende regering ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenNu maar hopen dat we met deze aanpassingen + taxshift de komende 20 jaar geen probleem meer hebben met begrotingsgaten.
sorry2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenNu maar hopen dat we met deze aanpassingen + taxshift de komende 20 jaar geen probleem meer hebben met begrotingsgaten.
Comment
-
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Ik hoor net op de radio dat het Vlaams Parlement dit heeft goedgekeurd.
Wat juist is me niet duidelijk.
Ik vrees een beetje dat als ik in november of december nog een 2dehands wagen koop, ze dan toch dingen met terugwerkende kracht zullen invoeren of zo.
Comment
-
BIV zullen ze wel niet terugwerkende kracht aanpassen.
Maar als de rijtaks wordt aangepast in 2016 gaat ge dat natuurlijk voelen, die aanpassing zal zeker niet in het voordeel van diesel zijn.
Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid daarover!
Comment
Comment