Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de forfetaire turteltax van €100 ongeacht je zuinig of niet, alleenstaand of groot gezin vind ik moeilijker verteerbaar, maar goed
Certificatentax zou hier beter gepast hebben.
Denk dat met de forfaitaire tax voor iedereen, samen met de prosumententarief voor zonnepaneelhouders, het probleem met de certificaten nog niet is opgelost.
de forfetaire turteltax van €100 ongeacht je zuinig of niet, alleenstaand of groot gezin vind ik moeilijker verteerbaar, maar goed
De nieuwe vreg (turteltax) heffing (q1 2016) zal wel degelijk rekening houden met uw verbruik (zuinigheid). Er zal maandelijks een prijs op uw factuur staan die afhankelijk is van uw verbruik over het afgelopen jaar (moving window principe). Wel is er een beginbedrag dat je betaalt, ook al heb je maar 1kwh verbruikt.
Overal in de wereld waar regeringen en vakbonden rood gekleurd zijn/waren staan ze met hun hielen op de afgrond. Toch blijven er beweren dat het allemaal goed komt als ze blijven verder doen....😏
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Overal in de wereld waar regeringen en vakbonden rood gekleurd zijn/waren staan ze met hun hielen op de afgrond. Toch blijven er beweren dat het allemaal goed komt als ze blijven verder doen....😏
Kleur maakt niet uit. Overal doen regeringen maar gewoon door met aanmodderen aan de afgrond. Nergens is er een deftige realistische toekomstvisie.
Maar inderdaad, om over de turteltaks en andere politieke spelletjes te praten in het algemeen is het hier niet de plaats.
mijn volgende wagen ging zeker benzine zijn maar met die wispelturigheid de laatste jaren begin ik toch ook al sterk te twijfelen.
binnen een paar jaar gaan ze zeker benzine ook gaan afstraffen om weer een tekort in de begroting op te vullen
mijn volgende wagen ging zeker benzine zijn maar met die wispelturigheid de laatste jaren begin ik toch ook al sterk te twijfelen.
binnen een paar jaar gaan ze zeker benzine ook gaan afstraffen om weer een tekort in de begroting op te vullen
Een diesel zal wel nooit meer voordeliger worden dan een benzine.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Overal in de wereld waar regeringen en vakbonden rood gekleurd zijn/waren staan ze met hun hielen op de afgrond. Toch blijven er beweren dat het allemaal goed komt als ze blijven verder doen....
Sent from somewhere, using Tapatalk.
de overgrote meerderheid van de bevolking zal steeds uit braaf werkende sossen bestaan die ervoor zorgen dat een andere klasse het beter heeft...
tot ze het moe zijn ...(lees zolang er geen honger en dorst is kunnen ze 'ermee spelen')... 1789 is een mooi voorbeeld hoever ze het kunnen drijven...daarna rollen er koppen ...letterlijk :-)
Inderdaad, als ze zo jaarlijks een verhoging doen die eigenlijk wel "meevalt" is het op het einde van de rit nog een serieus bedrag.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment