Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanpassing autofiscaliteit in vlaanderen....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tuurlijk, een sos met een 3 liter zesser-diesel

ne salonsos !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

de forfetaire turteltax van €100 ongeacht je zuinig of niet, alleenstaand of groot gezin vind ik moeilijker verteerbaar, maar goed
      Certificatentax zou hier beter gepast hebben.

Denk dat met de forfaitaire tax voor iedereen, samen met de prosumententarief voor zonnepaneelhouders, het probleem met de certificaten nog niet is opgelost.

Comment

• Aanpassing autofiscaliteit in vlaanderen....

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

de forfetaire turteltax van €100 ongeacht je zuinig of niet, alleenstaand of groot gezin vind ik moeilijker verteerbaar, maar goed
        De nieuwe vreg (turteltax) heffing (q1 2016) zal wel degelijk rekening houden met uw verbruik (zuinigheid). Er zal maandelijks een prijs op uw factuur staan die afhankelijk is van uw verbruik over het afgelopen jaar (moving window principe). Wel is er een beginbedrag dat je betaalt, ook al heb je maar 1kwh verbruikt.
        Last edited by SteakFriet; 25/10/2015, 08:55.

Comment

• de schuld van de sossen...

maarre een centrale kost 36 miljard, das 10% van onze schuld
          wie wil daar zijn tengelen aan verbranden

Comment

• Overal in de wereld waar regeringen en vakbonden rood gekleurd zijn/waren staan ze met hun hielen op de afgrond. Toch blijven er beweren dat het allemaal goed komt als ze blijven verder doen....😏

Sent from somewhere, using Tapatalk.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Ja je hebt gelijk, ik zie er uit als de doorsnee "sos" .
              Dat zeg ik niet maar u reactie was nogal "ik ben tegen alles" (belgisch) getint. Dit los van de partij waar je sympathie voor hebt.

Comment

• de kleur van ons sokken speelt geen rol, wij zullen nivelleren

Comment

• Dacht dat dit een forum voor wagens was.Het is blijkbaar verandert naar een politiek debat...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suge7 Bekijk Berichten
                    Dacht dat dit een forum voor wagens was.Het is blijkbaar verandert naar een politiek debat...

Dit is hier al lang geen autoforum mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Overal in de wereld waar regeringen en vakbonden rood gekleurd zijn/waren staan ze met hun hielen op de afgrond. Toch blijven er beweren dat het allemaal goed komt als ze blijven verder doen....😏
                      Kleur maakt niet uit. Overal doen regeringen maar gewoon door met aanmodderen aan de afgrond. Nergens is er een deftige realistische toekomstvisie.

Maar inderdaad, om over de turteltaks en andere politieke spelletjes te praten in het algemeen is het hier niet de plaats.

Comment

Dacht dat dit een forum voor wagens was.Het is blijkbaar verandert naar een politiek debat...

de titel van den draad 'autofiscaliteit in vlaanderen' doet sowies al vermoeden iets minder wagen-getint en wat meer politiek gekleurd

en in een daciadraad bvb gaat het ook vaker over de mens die zich er jammer genoeg mee moet verplaatsen dan wel de kwaliteiten van de kar
                        Last edited by bobo; 25/10/2015, 15:23.

Comment

• mijn volgende wagen ging zeker benzine zijn maar met die wispelturigheid de laatste jaren begin ik toch ook al sterk te twijfelen.
                          binnen een paar jaar gaan ze zeker benzine ook gaan afstraffen om weer een tekort in de begroting op te vullen
                          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            mijn volgende wagen ging zeker benzine zijn maar met die wispelturigheid de laatste jaren begin ik toch ook al sterk te twijfelen.
                            binnen een paar jaar gaan ze zeker benzine ook gaan afstraffen om weer een tekort in de begroting op te vullen
                            Een diesel zal wel nooit meer voordeliger worden dan een benzine.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Overal in de wereld waar regeringen en vakbonden rood gekleurd zijn/waren staan ze met hun hielen op de afgrond. Toch blijven er beweren dat het allemaal goed komt als ze blijven verder doen....

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                              de overgrote meerderheid van de bevolking zal steeds uit braaf werkende sossen bestaan die ervoor zorgen dat een andere klasse het beter heeft...
                              tot ze het moe zijn ...(lees zolang er geen honger en dorst is kunnen ze 'ermee spelen')... 1789 is een mooi voorbeeld hoever ze het kunnen drijven...daarna rollen er koppen ...letterlijk :-)

Comment

• Iemand interesse in de nieuwe formule voor biv te berekenen?Bij mij gaat ie van 137 eur naar 621 eur. 😁

Comment

• In d'een tijd van de kasteelheren was't nog slechter, ma ja, toen reden er geen auto's.

Comment

• Aanpassing autofiscaliteit in vlaanderen....

Nog niet definitief. Eerste is voor 2015 en eronder vanaf 01/01/2016

Comment

Nog niet definitief. Eerste is voor 2015 en eronder vanaf 01/01/2016

In deze berekening gaat mijn biv met ong 100€ naar boven.
                                      Valt goe mee.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        In deze berekening gaat mijn biv met ong 100€ naar boven.
                                        Valt goe mee.
                                        Het "valt mee" , maar daarom is het nog niet ok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Het "valt mee" , maar daarom is het nog niet ok.
                                          Inderdaad, als ze zo jaarlijks een verhoging doen die eigenlijk wel "meevalt" is het op het einde van de rit nog een serieus bedrag.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X