Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto importeren uit USA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    ow, die digitale prullen. 'k had het over gewone FM-ontvangst, zijn oneven cijfers na de komma niet voorbehouden aan de hulpdiensten?
    Negatief, er zijn genoeg radiozenders met oneven cijfers na de komma...

De meeste hulpdiensten zitten er trouwens op de +400mhz band...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
      Negatief, er zijn genoeg radiozenders met oneven cijfers na de komma...

De meeste hulpdiensten zitten er trouwens op de +400mhz band...
      vroeger was er toch zoiets, 'k dacht in m'n TransSport dat ik de oneven cijfers na de komma niet kon selecteren. en dat was een échte amerikaan, ginder gekocht en met de boot naar hier laten komen.

Comment

vroeger was er toch zoiets, 'k dacht in m'n TransSport dat ik de oneven cijfers na de komma niet kon selecteren. en dat was een échte amerikaan, ginder gekocht en met de boot naar hier laten komen.
        Kan zijn... Hoewel...

't Zijn blijkbaar de even nummers

Comment

Kan zijn... Hoewel...

't Zijn blijkbaar de even nummers

http://www.externalharddrive.com/usa...fornia_fm.html
          hé ja, da's waar. m'n toenmalige madam wilde radio Donna opzetten in die tank, en dat ging niet. ik vond dat niet erg.

Comment

Met een softwareupdate van de radio moet dit tus perfect te verhelpen zijn

Comment

Met een softwareupdate van de radio moet dit tus perfect te verhelpen zijn
              toen was 't niet echt gebruikelijk om met een flaptop naar je auto te hollen om de radio te herprogrammeren.

Comment

toen was 't niet echt gebruikelijk om met een flaptop naar je auto te hollen om de radio te herprogrammeren.

Heden ten dage hé, heden ten dage... Ik had het niet over de tijd waarin de beesten nog konden spreken

Comment

Heden ten dage hé, heden ten dage... Ik had het niet over de tijd waarin de beesten nog konden spreken
                  't niveau van de gesprekken was toen wel beduidend hoger dan nu.

Comment

't niveau van de gesprekken was toen wel beduidend hoger dan nu.
                    Echt hé
                    Niet moeilijk, van het AW forum was toen nog geen sprake

Anyway, mss terug naar het oorspronkelijke topic?

Comment

Echt hé
                      Niet moeilijk, van het AW forum was toen nog geen sprake

Anyway, mss terug naar het oorspronkelijke topic?
                      ja. een auto invoeren.

'k denk dat het niet echt de moeite is, als je je tijd gaat meerekenen...

Comment

ja. een auto invoeren.

'k denk dat het niet echt de moeite is, als je je tijd gaat meerekenen...
                        Ik begin er ook voor te vrezen eerlijk gezegd.
                        Ik denk dat een 2.5 turboboxer in een Legacy van hier lepelen nog makkelijker is (om het heel eenvoudig voor te stellen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          Ik begin er ook voor te vrezen eerlijk gezegd.
                          Ik denk dat een 2.5 turboboxer in een Legacy van hier lepelen nog makkelijker is (om het heel eenvoudig voor te stellen )

Nog gemakkelijker is een gtt kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                            Nog gemakkelijker is een gtt kopen
                            das ook weer juust
                            Maar waar vinde nog nen goeie GTT é?

Comment

Vergeet ginds de tax niet te betalen ook op de wagen. Hangt af van staat tot staat

Dit vermelden ze zelden bij aankoop, maar als je aan de kassa moet betalen rekenen ze het wel door.

21% BTW + invoerrechten ook niet vergeten.

Ik vrees dat je op het einde van de rit duurder gaat uitkomen. Is interessant voor oldtimers maar niet voor nieuwe wagens. Anders had ik allang een 993 gekocht op ebay voor 25K

Comment

Kameraad zijne vriend heeft een nissan skyline laten importeren naar belgie en kreeg deze niet gehomologeerd,daar zit je dan me je vette bak en je kan hem nog niet eens verkopen,goed bevragen zou ik zeggen.

Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk Berichten
                                  Kameraad zijne vriend heeft een nissan skyline laten importeren naar belgie en kreeg deze niet gehomologeerd,daar zit je dan me je vette bak en je kan hem nog niet eens verkopen,goed bevragen zou ik zeggen.

Greetz
                                  Skyline is nochtans te doen, ScoobySimon heeft het hier gedaan.
                                  Maar de VS plannen zijn min of meer opgeborgen, de UK is dichterbij. (maar we kijken gewoon naar versch opties, zo een specialleke hoeft dit jaar nog niet)

Comment

Auto importeren uit de VS

Hallo,

Kan er mijn iemand helpen met de manier waarop ik een auto kan importeren uit de VS?
                                    Ik zou ev daar een paar auto's kopen en die dan weer verkopen op de belgische markt want in Amerika zijn die auto's dat ik wil veel goedkoper.

Vb Bentley Continental GT: 120.000$=88.800€, dan hier verkopen aan 130.000€ is een grote 40.000€ winst.

Is dat een dom idee of is dat goed mogelijk? Zijn die auto's conform de Europese markt of moet ik er nog veel aan veranderen, moet ik echt die 21% belasting betalen bij de douane,...?

Alvast bedankt.

Ciao

Comment

er zijn geen firma's die massaal us-modellen kopen om ze hier te verkopen
                                      moest het een gat in de markt zijn zou het al vroeger zijn gebeurd

hier heb je niet veel aan, een kollega van me rijdt met suburban's die hier niet te krijgen zijn, zal eens vragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bentleyboy Bekijk Berichten
                                        Is dat een dom idee of is dat goed mogelijk?
                                        Je weet toch wat er nu gaat volgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bentleyboy Bekijk Berichten
                                          Hallo,

Kan er mijn iemand helpen met de manier waarop ik een auto kan importeren uit de VS?
                                          Ik zou ev daar een paar auto's kopen en die dan weer verkopen op de belgische markt want in Amerika zijn die auto's dat ik wil veel goedkoper.

Vb Bentley Continental GT: 120.000$=88.800€, dan hier verkopen aan 130.000€ is een grote 40.000€ winst.

Is dat een dom idee of is dat goed mogelijk? Zijn die auto's conform de Europese markt of moet ik er nog veel aan veranderen, moet ik echt die 21% belasting betalen bij de douane,...?

Alvast bedankt.

Ciao
                                          Als het leven zo simpel was... Wat dacht je nu zelf?

Ik ken wel mensen die in het gouden olietijdperk, een schip vol olie lieten overkomen. Daar kan je wel grote winsten mee maken. Je moet wel eerst in een schip investeren

Comment

Working...
                                          X