Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto importeren uit USA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

bestaat al een topic van zeker of is dat verloren gegaan in 'the great forum crash'?

Comment

Meneer Loosveld kan je zeker helpen.

Comment

Nu de Dollar laag staat is het intressant om wagens in te voeren uit de USA. Wij deden dit vroeger maar we zijn ermee gestopt toen de koers van de Dollar te hoog was gekomen. Maar momenteel met de lage stand van de Dollar is het terug de moeite om wagens in te voeren uit de USA en we gaan er misschien terug mee starten...
        Senna, Driven To Perfection

Comment

ik wil wel investeren eventueel, voor mezelf

Comment

Voor zover ik weet kan je alleszins geen nieuwe wagens uit de VS importeren, ze moeten min. 6 maand oud zijn. Daar is natuurlijk wel een mouw aan te passen.

Verder is het toch niet zo moeilijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              er zijn geen firma's die massaal us-modellen kopen om ze hier te verkopen
              US Car Center in Tienen (yep, Tienen, of all places. het hart van de marginale driehoek én de thuisbasis van tjoeningboy Jarno) doet dat toch al jaren?

Comment

er zijn geen firma's die massaal us-modellen kopen om ze hier te verkopen
                een kameraad van mij z'n broer doet da ook http://www.handiri.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                  US Car Center in Tienen (yep, Tienen, of all places. het hart van de marginale driehoek én de thuisbasis van tjoeningboy Jarno) doet dat toch al jaren?
                  ook nieuwe us-modellen die hier vlot zijn te krijgen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bentleyboy Bekijk Berichten
                    Hallo,

Kan er mijn iemand helpen met de manier waarop ik een auto kan importeren uit de VS?
                    Ik zou ev daar een paar auto's kopen en die dan weer verkopen op de belgische markt want in Amerika zijn die auto's dat ik wil veel goedkoper.

Vb Bentley Continental GT: 120.000$=88.800€, dan hier verkopen aan 130.000€ is een grote 40.000€ winst.

Is dat een dom idee of is dat goed mogelijk? Zijn die auto's conform de Europese markt of moet ik er nog veel aan veranderen, moet ik echt die 21% belasting betalen bij de douane,...?

Alvast bedankt.

Ciao
                    Lees ik dat goed? Een Bentley Continental GT voor slechts 88.000€? En hier rond de 181.000€ dacht ik. Dat kan toch niet alleen door de gunstige dollarkoers zijn of wel?

Comment

ik heb al meer de indruk gehad dat de prijzen in de us zo laag zijn om onze overstocks kwijt te geraken en de fabrieken hier draaiende te houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        een kameraad van mij z'n broer doet da ook http://www.handiri.be/
                        Op al die websites zie ik enkel typisch USA merken staan.
                        Doen die dat ook voor modellen van niet-USA merken die hier echter niet te verkrijgen zijn?

Comment

ook nieuwe us-modellen die hier vlot zijn te krijgen ?
                          jep ook nieuwe modellen check men post hier boven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Op al die websites zie ik enkel typisch USA merken staan.
                            Doen die dat ook voor modellen van niet-USA merken die hier echter niet te verkrijgen zijn?
                            ja die verkopen ook Audi's,Mercedes enzo. maar weet niet of die ook Usa import zijn.Zal het is straks aan z'n broer vragen als die op msn is

Comment

ik heb al meer de indruk gehad dat de prijzen in de us zo laag zijn om onze overstocks kwijt te geraken en de fabrieken hier draaiende te houden
                              Dat is niet enkel voor wagens zo.
                              Bijna alle producten zijn hier veel duurder dan in de VS.
                              Gedeeltelijk door de zware taksen die hier worden geheven, maar de hoodreden is gewoon dat wij worden uitgemolken door de producenten en zo zo stom zijn dat te willen blijven betalen.
                              In de VS worden veel producten verkocht aan bijna kostprijs, wij zorgen in Europa voor de winst van de bedrijven.
                              Voor sommige zaken is er al veel verbeterd (positieve invloed van het internet), maar voor andere producten is het echt schandalig.
                              Voorbeeld: mijn vrouw houdt zich in haar vrije tijd wat bezig met borduurwerk. De grootste producent is DMC en komt uit Frankrijk. In Europa kost een streng garen van dat merk ongeveer 1,30 euro. In de VS kost diezelfde streng 30 eurocent.

Comment

jep ook nieuwe modellen check men post hier boven
                                ik zie ook alleen us-modellen
                                geen europeanen of zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                  maar de hoodreden is gewoon dat wij worden uitgemolken door de producenten en zo zo stom zijn dat te willen blijven betalen.
                                  xit das waar, maar het dient ook om onze hoge lonen mee te betalen

Comment

ja die verkopen ook Audi's,Mercedes enzo. maar weet niet of die ook Usa import zijn.Zal het is straks aan z'n broer vragen als die op msn is
                                    OK, maar als het model enkel in de US beschikbaar is, dan wordt het wel US import normaal. Interessant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Lees ik dat goed? Een Bentley Continental GT voor slechts 88.000€? En hier rond de 181.000€ dacht ik. Dat kan toch niet alleen door de gunstige dollarkoers zijn of wel?
                                      Yep er staan er oa op motors.ebay.com, bij zoeken moet je maar eens Bentley intypen...
                                      Verkopen ook BMW 7'ens: 35000$=26000€

Comment

ik wil wel investeren eventueel, voor mezelf
                                        We spreken wel over meer dan 250.000€ (= ong 4 auto's), allé voor alle investeerders samen.
                                        Last edited by ; 10/05/2007, 17:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                          Nu de Dollar laag staat is het intressant om wagens in te voeren uit de USA. Wij deden dit vroeger maar we zijn ermee gestopt toen de koers van de Dollar te hoog was gekomen. Maar momenteel met de lage stand van de Dollar is het terug de moeite om wagens in te voeren uit de USA en we gaan er misschien terug mee starten...

Waar verkocht je die dan, als ik vragen mag? En dat verschepen + die douane-administratie, ging dat vlot?

Comment

Working...
                                          X