Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voorbeeld: mijn vrouw houdt zich in haar vrije tijd wat bezig met borduurwerk. De grootste producent is DMC en komt uit Frankrijk. In Europa kost een streng garen van dat merk ongeveer 1,30 euro. In de VS kost diezelfde streng 30 eurocent.
terwijl vader zijn tijd zit te verkletsen op het AW forum?
ik wil ook zo'n vrouw!
US Car Center in Tienen (yep, Tienen, of all places. het hart van de marginale driehoek én de thuisbasis van tjoeningboy Jarno) doet dat toch al jaren?
Tis de bedoeling van Europese wagens in te voeren, geen Amerikaanse. Da moet ik nie hebben
Waar verkocht je die dan, als ik vragen mag? En dat verschepen + die douane-administratie, ging dat vlot?
Wij hebben daar een kennis en die regelt daar alles voor ons. Al de wagens die wij invoerde kwamen vanuit Texas. Meestal waren het oldtimers die daar zo goed als niks waard waren, maar waar je hier nog een flink pak geld voor kon krijgen. Sommigen waren dan in ietwat slechte staat en die maakten we dan op en werdan dan verkocht met een mooie winst.
De wagens stonden voor onze showroom met een plaat 'te koop' en ook op internet. Zo werden ze bijna allemaal verkocht. Wij hebben momenteel nog een rode Porsche 911 Targa uit 1974 (denk ik toch) staan met dikke velgen en 4 uitlaten onder. Die gingen we normaal gezien zelf houden en inschrijven maar dat is er nooit van gekomen dus nu wordt die ook verkocht en die gaat vermoedelijk (onderhandeling is aan de gang) richting Duitsland.
US Car Center in Tienen (yep, Tienen, of all places. het hart van de marginale driehoek én de thuisbasis van tjoeningboy Jarno) doet dat toch al jaren?
Ah zo, ik vroeg mij al af waar die Chevy SSR's in Tienen vandaan kwamen.
Wij hebben daar een kennis en die regelt daar alles voor ons. Al de wagens die wij invoerde kwamen vanuit Texas. Meestal waren het oldtimers die daar zo goed als niks waard waren, maar waar je hier nog een flink pak geld voor kon krijgen. Sommigen waren dan in ietwat slechte staat en die maakten we dan op en werdan dan verkocht met een mooie winst.
De wagens stonden voor onze showroom met een plaat 'te koop' en ook op internet. Zo werden ze bijna allemaal verkocht. Wij hebben momenteel nog een rode Porsche 911 Targa uit 1974 (denk ik toch) staan met dikke velgen en 4 uitlaten onder. Die gingen we normaal gezien zelf houden en inschrijven maar dat is er nooit van gekomen dus nu wordt die ook verkocht en die gaat vermoedelijk (onderhandeling is aan de gang) richting Duitsland.
US Car Center in Tienen (yep, Tienen, of all places. het hart van de marginale driehoek én de thuisbasis van tjoeningboy Jarno) doet dat toch al jaren?
Dit heeft Whispy een paar maanden terug gevonden op internet over de marginale driehoek.
De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.
Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen") van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd) Meermaals per jaar wordt hier de Jump Release Party georganiseerd, waar de grootste Jump-DJ's van de lage landen hun muziek komen draaien. Ondertussen bestaan er reeds verscheidene variaties van het jumpen (french jump, duojump, etc). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.
Is het ook niet zo dat de jongeren er een '66 mustang enzo van die type wagens krijgen of kopen als ze juist hun rijbewijs hebben omdat die ook bijna niks kosten ginder?
Als je dan hier naar zo een exemplaar zoekt betaal je snel 30000 euro als hij proper staat.
Dan over iets wat ik zeker kan bevestigen is dat er idd veel producten een pak goedkoper zijn.
Vriendin van mij is vorige zomer naar de VS gegaan, die kwam terug met gigantisch veel kleren van het merk Guess , wat hier toch snel 140 euro is voor 1 broek.
Ikzelf verzamel schaalmodellen, als je de prijzen ginder bekijkt, 40 dollar voor AutoArt , hier 70a75 euro
En in Sint-Niklaas ( vanop de E17 te zien ) is er ook zo ene die Amerikaanse auto's verkoopt, bijna allemaal pic ups en van die dingen.
Comment