Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto importeren uit USA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Voorbeeld: mijn vrouw houdt zich in haar vrije tijd wat bezig met borduurwerk. De grootste producent is DMC en komt uit Frankrijk. In Europa kost een streng garen van dat merk ongeveer 1,30 euro. In de VS kost diezelfde streng 30 eurocent.
    terwijl vader zijn tijd zit te verkletsen op het AW forum?
    ik wil ook zo'n vrouw!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      US Car Center in Tienen (yep, Tienen, of all places. het hart van de marginale driehoek én de thuisbasis van tjoeningboy Jarno) doet dat toch al jaren?

Tis de bedoeling van Europese wagens in te voeren, geen Amerikaanse. Da moet ik nie hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
        terwijl vader zijn tijd zit te verkletsen op het AW forum?
        ik wil ook zo'n vrouw!

Comment

Sinds wanneer is parallelimport toegelaten? Europese wagens bestemd voor export terug naar de EU importeren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bentleyboy Bekijk Berichten
            Waar verkocht je die dan, als ik vragen mag? En dat verschepen + die douane-administratie, ging dat vlot?
            Wij hebben daar een kennis en die regelt daar alles voor ons. Al de wagens die wij invoerde kwamen vanuit Texas. Meestal waren het oldtimers die daar zo goed als niks waard waren, maar waar je hier nog een flink pak geld voor kon krijgen. Sommigen waren dan in ietwat slechte staat en die maakten we dan op en werdan dan verkocht met een mooie winst.

De wagens stonden voor onze showroom met een plaat 'te koop' en ook op internet. Zo werden ze bijna allemaal verkocht. Wij hebben momenteel nog een rode Porsche 911 Targa uit 1974 (denk ik toch) staan met dikke velgen en 4 uitlaten onder. Die gingen we normaal gezien zelf houden en inschrijven maar dat is er nooit van gekomen dus nu wordt die ook verkocht en die gaat vermoedelijk (onderhandeling is aan de gang) richting Duitsland.

Verscheping en douane-administratie ging vlot.
            Senna, Driven To Perfection

Comment

US Car Center in Tienen (yep, Tienen, of all places. het hart van de marginale driehoek én de thuisbasis van tjoeningboy Jarno) doet dat toch al jaren?

Ah zo, ik vroeg mij al af waar die Chevy SSR's in Tienen vandaan kwamen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                Wij hebben daar een kennis en die regelt daar alles voor ons. Al de wagens die wij invoerde kwamen vanuit Texas. Meestal waren het oldtimers die daar zo goed als niks waard waren, maar waar je hier nog een flink pak geld voor kon krijgen. Sommigen waren dan in ietwat slechte staat en die maakten we dan op en werdan dan verkocht met een mooie winst.

De wagens stonden voor onze showroom met een plaat 'te koop' en ook op internet. Zo werden ze bijna allemaal verkocht. Wij hebben momenteel nog een rode Porsche 911 Targa uit 1974 (denk ik toch) staan met dikke velgen en 4 uitlaten onder. Die gingen we normaal gezien zelf houden en inschrijven maar dat is er nooit van gekomen dus nu wordt die ook verkocht en die gaat vermoedelijk (onderhandeling is aan de gang) richting Duitsland.

Verscheping en douane-administratie ging vlot.
                ok merci

Comment

En wat is die marginale driehoek dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                    En wat is die marginale driehoek dan?
                    Dit heeft Whispy een paar maanden terug gevonden op internet over de marginale driehoek.

De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.

Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen") van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd) Meermaals per jaar wordt hier de Jump Release Party georganiseerd, waar de grootste Jump-DJ's van de lage landen hun muziek komen draaien. Ondertussen bestaan er reeds verscheidene variaties van het jumpen (french jump, duojump, etc). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.

Comment

Is het ook niet zo dat de jongeren er een '66 mustang enzo van die type wagens krijgen of kopen als ze juist hun rijbewijs hebben omdat die ook bijna niks kosten ginder?
                      Als je dan hier naar zo een exemplaar zoekt betaal je snel 30000 euro als hij proper staat.

Dan over iets wat ik zeker kan bevestigen is dat er idd veel producten een pak goedkoper zijn.
                      Vriendin van mij is vorige zomer naar de VS gegaan, die kwam terug met gigantisch veel kleren van het merk Guess , wat hier toch snel 140 euro is voor 1 broek.
                      Ikzelf verzamel schaalmodellen, als je de prijzen ginder bekijkt, 40 dollar voor AutoArt , hier 70a75 euro

En in Sint-Niklaas ( vanop de E17 te zien ) is er ook zo ene die Amerikaanse auto's verkoopt, bijna allemaal pic ups en van die dingen.

Comment

Ik denk niet dat je je Bentley'tje hier kwijt gaat krijgen.

Comment

Er bestaat reeds een topic over het importeren uit de us.
                          Deze worden samengevoegd

Comment

1 ding is zeker onze kleine plaat past in een us-wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              1 ding is zeker onze kleine plaat past in een us-wagen
                              Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                              Er bestaat reeds een topic over het importeren uit de us.
                              Deze worden samengevoegd
                              of wil jij dat voor alle zekerheid op je volgende trip eens checken ?

Comment

Dit heeft Whispy een paar maanden terug gevonden op internet over de marginale driehoek.

*Beeldt zich Tienen in*

Comment

wat is imorteren?
                                  T'is dat ik in deze marginale driehoek woon.
                                  Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                    wat is imorteren?
                                    T'is dat ik in deze marginale driehoek woon.
                                    Bierbeek valt er toch buiten?

Comment

Bierbeek valt er toch buiten?
                                      Oef
                                      Ik denk dat ik een grens geval ben.
                                      Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                        Oef
                                        Ik denk dat ik een grens geval ben.
                                        Die zijn het ergste. De ijkpunten van de driehoek ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Die zijn het ergste. De ijkpunten van de driehoek ook.

Comment

Working...
                                          X