Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GESTOLEN: F31 320d ///M en RR Evoque!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GESTOLEN: F31 320d ///M en RR Evoque!

Allen,

Goeie vriend en vriendin van me zijn de nacht van dinsdag 12 op woensdag 13 augustus 2014 slachtoffer geworden van een homejacking. Hierbij zijn ze oa ook aan de haal gegaan met hun nieuwe wagens (< 1 jaar oud);

Een titanzilver BMW F31 320d met M-pack:

En een zwarte Range Rover Evoque (1-EDR-872)

Deze zijn gestolen in regio Ieper

Graag jullie aandacht voor deze wagens, vooral gezien hij deze nog maar net had, nadat hij vorig jaar betrokken is geraakt in de kettingbotsing op de A19 in Zonnebeke tijdens het acute mistgordijn...
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Nu niet om de eikel uit te hangen, maar een homejacking is als de eigenaars gegijzeld werden. Dit is gewoon een inbraak. Anyways doet er uiteindelijk niet veel toe, I'll keep my eyes open. Nummerplaat van die beemer mss? Al maakt dat vaak toch niets meer uit..

Comment

Als je ziet dat die gestolen wagen onlangs 24 uur later in al Tunesie stond is de kans klein dat je deze nog tegenkomt.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ondanks de reeds getroffen maatregelen blijft de westhoek toch het Texas van Vlaanderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alessio Bekijk Berichten
          Ondanks de reeds getroffen maatregelen blijft de westhoek toch het Texas van Vlaanderen
          Komt met die Fransen zo dichtbij hé....Ze kunnen zelf geen degelijke auto's maken dus stelen ze maar een Britse en Duitse
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

foute opmerking,maar ben nog wat kwaad op Franse wagens...maar ongepast in dit topic maar edit lukt niet
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              foute opmerking,maar ben nog wat kwaad op Franse wagens...maar ongepast in dit topic maar edit lukt niet

Gezien je recent verleden met een Franse wagen begrijp ik u reactie voor de volle 100%.

Jammer voor de eigenaars, ik ga ervan uit dat deze wagens omnium waren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Jammer voor de eigenaars, ik ga ervan uit dat deze wagens omnium waren?
                Dat mag ik toch ook hopen. Nu ja als dat het geval is wil je liefst niet dat ze die nog ergens zwaar beschadigd terugvinden denk ik zo...

Een nieuwe wagen niet verzekeren tegen diefstal is echt een te groot risico.

vervangwagen van de verzekering ophalen en nieuwe gaan bestellen?
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

Eerst een maand wachten eer je u geld krijgt en dan pas een nieuwe bestellen.

Comment

Ondertussen toch vervangwagen...
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Eerst een maand wachten eer je u geld krijgt en dan pas een nieuwe bestellen.
                      Die nieuwe zal wellicht ook niet uit stock leverbaar zijn , dus toch direct nieuwe bestellen dan ?

Comment

Geen alarmsysteem in huis? http://www.verisure.be/nl/alarmsyste...FabMtAodk2cA7g
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Die nieuwe zal wellicht ook niet uit stock leverbaar zijn , dus toch direct nieuwe bestellen dan ?
                          Ik doelde eigenlijk op het punt dat je pas geld ziet nadat er een maand verstreken is.
                          Een vervangwagen is normaal maar 2 weken dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                            Ge kunt dan evengoed beginnen met "Geen wapen in huis?"

Tja ik woon ook in de westhoek en zie dagelijks 10-tal zo'n wagens passeren... denk dat het verloren moeite zal zijn om deze nog op te sporen.

Trouwens weer fouten in het krantenartikel: zwarte bmw en lichtgrijze range rover... man begrijp dit toch niet zunne enige waarover ze moeten schrijven is over de gestolen wagens en dan nog eens de verkeerde kleuren erbij zetten dzeejes! Trouwens khoop voor hen dat die omniums tellen want, hebben geen autosleutels meer en stonde niet in een gesloten garage.
                            Last edited by Schnippy; 14/08/2014, 20:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alessio Bekijk Berichten
                              ook verder van de Franse grens langs de E17 blijven ze actief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                Ge kunt dan evengoed beginnen met "Geen wapen in huis?"

Tja ik woon ook in de westhoek en zie dagelijks 10-tal zo'n wagens passeren... denk dat het verloren moeite zal zijn om deze nog op te sporen.

Trouwens weer fouten in het krantenartikel: zwarte bmw en lichtgrijze range rover... man begrijp dit toch niet zunne enige waarover ze moeten schrijven is over de gestolen wagens en dan nog eens de verkeerde kleuren erbij zetten dzeejes! Trouwens khoop voor hen dat die omniums tellen want, hebben geen autosleutels meer en stonde niet in een gesloten garage.
                                Dus als ze thuis inbreken en sleutels stelen ben je niet verzekerd?
                                Blij da'k mn 316i niet heb gedebadged

Comment

Als ik me niet vergis zijt ge net wel verzekerd als ze inbreken (dus er zijn sporen van braak) en ze nemen de sleutels uit huis. Maar tegenwoordig beginnen verzekeringen al moeilijk te doen als uw raam op kip staat terwijl ge in uw bed ligt te slapen. Het is blijkbaar verboden nog 'frisse' lucht in uw kamer te krijgen terwijl ge slaapt.. :p

Comment

Ik vrees voor de betrokken mensen het ergste!
                                    Die wagens zijn al lang verdwenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                      Als ik me niet vergis zijt ge net wel verzekerd als ze inbreken (dus er zijn sporen van braak) en ze nemen de sleutels uit huis. Maar tegenwoordig beginnen verzekeringen al moeilijk te doen als uw raam op kip staat terwijl ge in uw bed ligt te slapen. Het is blijkbaar verboden nog 'frisse' lucht in uw kamer te krijgen terwijl ge slaapt.. :p
                                      bij onze verzekering is alles wat binnen staat verzekerd, wagens op de oprit hebben extra verzekering nodig tegen diefstal
                                      carport is dan weer een twijfel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        bij onze verzekering is alles wat binnen staat verzekerd, wagens op de oprit hebben extra verzekering nodig tegen diefstal
                                        carport is dan weer een twijfel!
                                        Ben ik blij dat de auto gewoon binnen staat in de garage, das dan toch al verzekerd lol

Comment

Working...
                                        X