Er mag toch stilletjes aan een einde aan komen, hier in de buurt hoor ik ook niets anders als inbraken etc.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GESTOLEN: F31 320d ///M en RR Evoque!
Collapse
X
-
Ligt aan onze schitterende overheid, wat doen die eigenlijk hiertegen?... grenscontrole zou mss. een oplossing zijn maar brengt wel veel ongemakken en kosten met zich mee. Of slimme camera's op een 5-tal km van de grensovergang die nummerplaten scannen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGezien je recent verleden met een Franse wagen begrijp ik u reactie voor de volle 100%.
Ja beetje off topic maar ik zit steeds met de vraag waarom die kreukelzones zo slecht gefunctioneerd hebben.
En weet je,toen ik achteraf met de brandweer ging spreken die er eerst bij was gekomen vertelde ie me (zonder te weten wat ik voor werk deed) "ik rij zelf met Volvo,dan heb je minder kan op dit heb ik als brandweerman al ervaren"
Als ik daar dan naar huis vertrok in van veiligheidssnufjes overladen V60 voelde ik me best een egoist....
Waarom is veiligheid nog steeds geen ding van alle merken. De Small Overlap Impact bewees dat nog maar eensBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Wat is er eigelijk gebeurt? Ik zie je hier en daar zo iets posten maar wat is de reden?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenLigt aan onze schitterende overheid, wat doen die eigenlijk hiertegen?... grenscontrole zou mss. een oplossing zijn maar brengt wel veel ongemakken en kosten met zich mee. Of slimme camera's op een 5-tal km van de grensovergang die nummerplaten scannen...
Ligt niet enkel aan onze overheid maar ook aan de Franse overheid. Het kan hen daar niks schelen dat het geboefte in België komt stelen om dan zo snel mogelijk de grens over te steken naar Frankrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenLigt aan onze schitterende overheid, wat doen die eigenlijk hiertegen?... grenscontrole zou mss. een oplossing zijn maar brengt wel veel ongemakken en kosten met zich mee. Of slimme camera's op een 5-tal km van de grensovergang die nummerplaten scannen...
Ik overweeg al enige tijd een alarminstallatie. Het biedt geen volledige bescherming tegen dit soort volk, maar misschien opteren ze dan om eerder m'n gebuur z'n A5 te stelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenBedankt!
Ja beetje off topic maar ik zit steeds met de vraag waarom die kreukelzones zo slecht gefunctioneerd hebben.
En weet je,toen ik achteraf met de brandweer ging spreken die er eerst bij was gekomen vertelde ie me (zonder te weten wat ik voor werk deed) "ik rij zelf met Volvo,dan heb je minder kan op dit heb ik als brandweerman al ervaren"
Als ik daar dan naar huis vertrok in van veiligheidssnufjes overladen V60 voelde ik me best een egoist....
Waarom is veiligheid nog steeds geen ding van alle merken. De Small Overlap Impact bewees dat nog maar eens
Ik vrees dat dit eerder over prioriteiten en vooral budget gaat, Volvo is altijd sterkhouder geweest op dat gebied. Een franse koekedoos kan je hier helaas niet mee vergelijken.
Veronderstel dat uwe V8 wel in de zelfde lijn zit als de Volvo.
Comment
-
Liefst 660 inbrekersbendes hebben vorig jaar minstens 75.000 keer ingebroken in ons land. Een schrikwekkend hoog aantal, dat volgens de federale politie nog toeneemt. Van de 2.440 bendeleden zijn er intussen 2.000 geïdentificeerd. De meesten komen uit Oost-Europa en slaan bij voorkeur toe in en rond de grote steden.
Te zien dat de westhoek niet het grootste risico vormt... en die cijfers kloppen!!!BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Goed nieuws:
De BMW 3 is terecht, weliswaar met schade vooraan, koplamp,... In Noord-Frankrijk zoals te verwachten is.
Van de evoque geen spoor echter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenGoed nieuws:
De BMW 3 is terecht, weliswaar met schade vooraan, koplamp,... In Noord-Frankrijk zoals te verwachten is.
Van de evoque geen spoor echter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOf dat goed nieuws is weet ik zo niet, ik zou die wagen niet meer moeten hebben.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWaren ze ontevreden over een rammeltje in het dashboard?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenInderdaad... Stel dat je enkel een mini omnium hebt, dan ben je pas echt geschoren, niet?
Comment
-
Ik zou de wagens toch ook liever niet terug zien, wie weet wat is er mee aangevangen...
Moet wel effe verschieten zijn smorgens voor die bewoners, en dan met een kindje ook, zou er zelf ook ni goe van zijn.BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Comment
Comment