Hallo allemaal,
Graag zou ik nog eens beroep doen op jullie vakkennis!
Sinds donderdag zijn we in het bezit van een alfa romeo mito 155pk. Toen we de wagen gingen halen viel het ons op dat je tijdens het rijden een soort mechanisch zoemend geluid hebt. We zijn toen terug gereden naar de garage en hebben met de hoofdmechanieker een toer gedaan, en hij stelde ons gerust dat dit komt omdat dit een wat sportieve wagen is.
Ik betwist niet dat de wagen geen bommeke is, maar vraag me af of het niets is dat ernstig is. We hebben een jaar garantie dus op zich niet onmiddellijk een probleem.
Wat ter verduidelijking:
Bij sneller rijden stijgt de toonhoogte van het gezoem.
Als je de koppeling induwt blijf je het horen.
Het gaat dus mee met het toerental van de motor.
Is dit een normaal geluid, of ben ik totaal niet duidelijk genoeg.
Laat maar horen!
Thx!
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Graag zou ik nog eens beroep doen op jullie vakkennis!
Sinds donderdag zijn we in het bezit van een alfa romeo mito 155pk. Toen we de wagen gingen halen viel het ons op dat je tijdens het rijden een soort mechanisch zoemend geluid hebt. We zijn toen terug gereden naar de garage en hebben met de hoofdmechanieker een toer gedaan, en hij stelde ons gerust dat dit komt omdat dit een wat sportieve wagen is.
Ik betwist niet dat de wagen geen bommeke is, maar vraag me af of het niets is dat ernstig is. We hebben een jaar garantie dus op zich niet onmiddellijk een probleem.
Wat ter verduidelijking:
Bij sneller rijden stijgt de toonhoogte van het gezoem.
Als je de koppeling induwt blijf je het horen.
Het gaat dus mee met het toerental van de motor.
Is dit een normaal geluid, of ben ik totaal niet duidelijk genoeg.
Laat maar horen!
Thx!
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Comment