systeem D met warmterecuperatie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stadscentra verboden voor vervuilende wagens
Collapse
X
-
-
en off topic zou ik het niet noemen. Wil men de leefkwaliteit in steden aanpakken moet men niet 1 groep viseren. Iedereen moet dan een inspanning doen om tot een goed gemiddelde te komen. En gezien de grote verstedelijking van europa zijn er daar nog heel wat katten te geselen. Het is hier al aangehaald maar de electriciteitscentrales die nog op bruinkool draaien zoals in Duitsland en Polen dragen ook hier bij tot roetuitstoot in onze steden.
Iedereen moet zich aanpassen anders gaat het gezien worden als de zoveelste pestmaatregel op kap van de burger. Die burger heeft dan ook de plicht om zijn duit in het zakje te doen. Schone lucht krijgt ge niet door te zagen over wat anderen niet goed doen, wel door er zelf iets aan te doen. Maar daar zijn maar heel weinig mensen mee bezig.Last edited by flappy; 16/12/2014, 21:33.
Comment
-
Klopt...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Gisteravond op Canvas, in Terzake, heeft Joke Schauwvlieghe wat uitleg gegeven bij haar nieuwe beleid.
Totaal onoverzichtelijk naar mijn mening, maar wie ben ik? Diesels van Euro 3 en 4 zullen dus vanaf 2016 niet meer binnenlopen in bepaalde stadscentra, maar wél indien ze een roetfilter hebben...MAAR vanaf 2020 zullen ze sowieso geweerd worden,dus ook mét filter!!! Er zal gecontroleerd worden met nummerplaat herkenning, dus als je op je "oude"diesel een roetfilter laat monteren achteraf, zal je af en toe wel een boete in de bus krijgen omdat dat model oorspronkelijk niet zo gebouwd was...
Ik weet het ook niet meer nu....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenGisteravond op Canvas, in Terzake, heeft Joke Schauwvlieghe wat uitleg gegeven bij haar nieuwe beleid.
Totaal onoverzichtelijk naar mijn mening, maar wie ben ik? Diesels van Euro 3 en 4 zullen dus vanaf 2016 niet meer binnenlopen in bepaalde stadscentra, maar wél indien ze een roetfilter hebben...MAAR vanaf 2020 zullen ze sowieso geweerd worden,dus ook mét filter!!! Er zal gecontroleerd worden met nummerplaat herkenning, dus als je op je "oude"diesel een roetfilter laat monteren achteraf, zal je af en toe wel een boete in de bus krijgen omdat dat model oorspronkelijk niet zo gebouwd was...
Ik weet het ook niet meer nu....
Comment
-
Oldtimers vanaf 40 jaar heb ik vandaag gelezen voor Antwerpen.
Antwerpen Linkeroever met heel wat sociale woningen, valt ook onder de zone, dus weet men zo, er zijn daar veel mensen die het niet al te breed hebben met relatief veel oude auto's. Asociale pestmaatregelen zijn dit.
Aan de overkant van de Schelde een paar 100 m in vogelvlucht staat de (petro)chemische industrie. Wat een farce.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten10 km verder , in de haven , mogen de stinkende walmende Oostblokkamions gewoon blijven door rijden. Dat ze die wrakken eerst van de baan halen.....'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
gezien de haven die echt wel vlakbij ligt gaat het een maatregel voor niets worden. Je hebt het minder schadelijke fijn stof te wijten aan de activiteit die men doet, maar ook de schadelijke uitstoot van het verbranden van oliegerelateerde producten zijnde de diesel van de straddles, uitstoot van de schepen, enzovoort enzovoort. Als de wind goed staat waait het richting schelde, maar met wat westenwind gaat het al direct fout.
Maar kom, misschien wel een tweede fukushima/tsjernobyl in aantocht nu ze doel 1 en 2 toch langer willen openhouden...'t zal wel zo'n vaart niet lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten40jaar, welke diesels waren er dan 40jaar geleden?.
tegen 2020 is men golf 32jaar, heb ik toch al het verlaagd tarief.
Comment
-
Al die zone's waar je niet meer mag rijden... eigenlijk zijn dit anti-eco-maatregelen. Let me explain: 10-15 jaar geleden reed ik wekelijks naar mijn broer en dit was 18,7 km enkel. Tegenwoordig zijn er zoveel kleine wegen afgesloten voor plaatselijk verkeer dat ik gedwongen wordt de autostrade te nemen. Resultaat: zelfde reistijd, maar 29,2km enkel én een hoger verbruik. Als ze nu in dorpen en gemeenten zone's gaan afsluiten, wordt dit vlot boven de 30km.
Comment
Comment