Oorspronkelijk geplaatst door Haddock
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stadscentra verboden voor vervuilende wagens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenHeb het ook gelezen , oldtimers van 25j komen er niet in, enkel oldtimers vanaf 30j. Die zullen binnen mogen rijden tegen een verlaagd tarief. Enkel vanaf 40j zal je gratis kunnen rijden in de centra zonder problemen...
Ik denk dat dat een euro -100 is ipv een euro 3 of 4.
Comment
-
2 takt scooters mogen ze van mij ook bannen. En in het verre oosten rijdt het vol met die dingen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk heb daar eens over nagedacht. In feite is dat fijn stof pas schadelijk wanneer je het inademt. Op zichzelf doet dat stof anders niet zoveel. Zou het niet goedkoper zijn en makkelijker uit te voeren om gewoon iedere bewoner van een vervuild gebied een degelijk mondmasker aan te bieden? Misschien wel zorgen dat die mensen er een zekere luxe bij hebben. Ik zou een dagelijks masker, een sportmondmasker en een galamasker voorzien. Verkrijgbaar in verschillende kleuren zodat het ook een beetje sjiek staat, want iedereen ziet dan dat je van't stad bent. Ik denk dat de grote leider zou scoren met zo'n regeringsvoorstel.
Comment
-
Hmm, de geur tijdens de 2takt races vroeger.......nostalgie.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenBriljant idee, in China is het regulier en een statussymbool om met zo een masker rond te lopen, dus waarom niet in Belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenJa, en neemt er in de buurt van Antwerpen of Huy dan ineens ook maar een geigerteller bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten2-takt snorfietsen stinken idd als de pest! Als ik met de fiets rij en zo'n ding passeert me, dan is dat niet te doen !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk heb daar eens over nagedacht. In feite is dat fijn stof pas schadelijk wanneer je het inademt. Op zichzelf doet dat stof anders niet zoveel. Zou het niet goedkoper zijn en makkelijker uit te voeren om gewoon iedere bewoner van een vervuild gebied een degelijk mondmasker aan te bieden? Misschien wel zorgen dat die mensen er een zekere luxe bij hebben. Ik zou een dagelijks masker, een sportmondmasker en een galamasker voorzien. Verkrijgbaar in verschillende kleuren zodat het ook een beetje sjiek staat, want iedereen ziet dan dat je van't stad bent. Ik denk dat de grote leider zou scoren met zo'n regeringsvoorstel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk ben al langer aan het overwegen om een Respro masker aan te schaffen.
op de fiets is dat minder 'raar'
maar hebben die nut tegen fijnstof? want als dat zelf door de longwanden heen kunnen, wat zat het dan niet door een filter kunnen die wel nog zuurstof moet tegenhouden? heb me er duidelijk nog niet in verdiept :-)
Comment
-
Heb eens een test op tv gezien waarbij ze een bepaald respro masker in een centrum van een stad in België (dus één en al diesel uitlaatgassen) testte met een fijnstof meter. Conclusie, het fijn stof werd voor 90% tegengehouden. Dus niet alles maar toch het merendeel. Alle beetjes helpen he. Volledig fijn stof vermijden is uw vel volledig afdekken, uw neus dichtknijpen en adem inhouden. Dan komt er niks in uw lichaam. Maar naar het schijnt is het niet goed om uwe adem blijven in te houden.
Comment
-
Nee, op de buiten ne grote zak lucht vullen en die gebruiken als je gaat fietsen. Ik voel eigenlijk dat hier geld mee te verdienen valt. Misschien een schone bijverdienste voor mij, woon hier buiten de stad met gezonde lucht. K zal vanavond eens een paar zakken op Kapaza zetten. Misschien dat de ziekenkassen erin tussenkomen als het aanslaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenHeb eens een test op tv gezien waarbij ze een bepaald respro masker in een centrum van een stad in België (dus één en al diesel uitlaatgassen) testte met een fijnstof meter. Conclusie, het fijn stof werd voor 90% tegengehouden. Dus niet alles maar toch het merendeel. Alle beetjes helpen he. Volledig fijn stof vermijden is uw vel volledig afdekken, uw neus dichtknijpen en adem inhouden. Dan komt er niks in uw lichaam. Maar naar het schijnt is het niet goed om uwe adem blijven in te houden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtendus ultra-fijn stof word al helemaal niet tegen gehouden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenLiever ultra fijn stof dan ultra fijn stof én 'gewoon' fijn stof.
Maar voor mensen die al longproblemen hebben is elk deeltje ultra-fijn stof er een teveel.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa natuurlijk is het goed dat fijn stof grotendeels tegen word gehouden.
Maar voor mensen die al longproblemen hebben is elk deeltje ultra-fijn stof er een teveel.
Comment
Comment