Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slijtage schoenen in de auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Slijtage schoenen in de auto

Hebben jullie er ook last van dat schoenen aan de rechterhiel snel en erg lelijk verslijten door het autorijden?

Mag best wel eens een oplossing voor bedacht worden vind ik

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Mijn schoenen niet, maar om de 20.000km mag ik mijb mat vervangen omdat er een gat inzit van mijn hiel.

Comment

Draag jij naaldhakken?
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Gewoon met de vélo rijden zoals ikke, dan heb je daar geen last van. Allé, niet altijd he, want ik rijd ook met de auto natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          Hebben jullie er ook last van dat schoenen aan de rechterhiel snel en erg lelijk verslijten door het autorijden?

Mag best wel eens een oplossing voor bedacht worden vind ik

Ik heb net hetzelfde En ik heb mij al vaak afgevraagd hoe dat kwam Autorijden dus

Comment

Ik verslijt rapper automatten dan schoenen door met de auto te rijden. En het is eerder de linkerschoen en onder het koppelingspedaal dat er slijtage optreedt bij mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Ik verslijt rapper automatten dan schoenen door met de auto te rijden. En het is eerder de linkerschoen en onder het koppelingspedaal dat er slijtage optreedt bij mij.
              Bij mij de gaspedaal

Zit zelf met een put

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                Draag jij naaldhakken?

Comment

Nike Air Max op rubber matten van bmw. Geen slijtage hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Bij mij de gaspedaal

Zit zelf met een put
                    Ik denk dat ik me vergist heb. Is ook aan het gaspedaal.

Net mijn wreed oud "footwear" zonet nagekeken en ze waren zelfs bijgewerkt boven de hiel. Lederen lapkes opgeplakt. Dit zowel links als rechtse schoen.

Comment

Alleen ligt dus niet aan mij alleen.
                      Zit trouwens met een maat 48.

Comment

Blote voeten! Heb da ooit is ne keer geprobeerd en da is precies of ge niet meer fatsoenlijk kunt rijden. Da voelt zooooooo anders!
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                          Draag jij naaldhakken?

Enkel in het weekend!!

Comment

Ne schaaaape pels onder uw blote voeten leggen, he Bjorn. Misschien wilt ge nooit meer met schoenen aan rijden.

Comment

same here. En niet alleen mijn schoenen. Ook de mat moet eraan geloven. En mijn pulls, van de gordel.
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dat zal waarschijnlijk niet zijn door het autorijden. Maar komt omdat uw voet waarschijnlijk niet 100% recht staat.En als ge gaat stappen dan zet ge uw voet een beetje verkeert waardoor dat ge die slijtage. heb dit al van voor ik met de wagen rij.
                                RIP Den borre!

Comment

Ik rijd niet veel meer met de auto maar vroeger moest ik continu die hielen vervangen, denk niet dat je er 10.000 km mee kan rijden.
                                  In de mat komt er na verloop van tijd inderdaad ook een gat maar ik denk wel dat die het 100.000 km uithoudt.
                                  Met hardere zolen slijt je wellicht sneller je matten.

Ter gelegenheid van het afscheid van Jan Becaus werd in Het Journaal aan Siegfried Bracke gevraagd wat voor persoon Becaus was en Bracke vertelde daarop het volgende: "Toen we elkaar nog maar pas kenden reed ik 's morgens met Jan mee vanuit Gent naar de VRT. Hij vertelde me dat hij steeds een oude schoen in de auto had liggen. "Want autorijden da's zeer slijtig voor de schoenen, zei hij". Dat is Jan Becaus ten voeten uit."
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Iedereen heeft dat aan zijn schoenen. En een putje in de mat ook. Je kan eens proberen een stukje alu plaat achter op je schoenen te bevestigen en zo'n plaat te gebruiken als tapijt. Schijnt wreed in te zijn bij de tuners...

Comment

De linker elleboog van mijn hemdsmouwen verslijt snelller doordat ik hem op de rand van de deurbekleding laat rusten. Kan dit zeer belangrijke probleem hier ook besproken worden of moet ik hiervoor een apart topic openen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                        De linker elleboog van mijn hemdsmouwen verslijt snelller doordat ik hem op de rand van de deurbekleding laat rusten. Kan dit zeer belangrijke probleem hier ook besproken worden of moet ik hiervoor een apart topic openen ?
                                        Best een nieuw topic openen hiervoor!
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                        X