Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope & kwalitatieve auto onderdelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedkope & kwalitatieve auto onderdelen

Hallo iedereen!

Ik wil heel even een site met jullie delen www.porza.nl

Heb er 2 dagen geleden nieuwe remblokken en schokdempers voor mijn Audi A6 gekocht! alles online bestelt natuurlijk.. Ik moet zeggen hele goede service en alles voor een zeer goede prijs, als ik het ging vergelijken met de concurrent natuurlijk

Dus mocht je nog opzoek zijn na onderdelen voor je auto, porza.nl heeft een hele uitgebreide assortiment als het gaat om auto onderdelen!

Zeker de moeite waard om even te kijken!!

Groetjes,

Gijs

(nee dit is geen reclame, ik ben gewoon meer dan tevreden met de service en het kwaliteit van het product.. vandaar dat ik mijn mening met jullie deel )

Merci! Maar goedkoper dan F-parts in Houthalen kan ik niet vinden. Is enkel voor Ford. Bij F-parts zijn nieuwe originele en tweedehandsonderdelen te verkrijgen.

Comment

Meer dan genoeg websites om goedkoop onderdelen te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
        Merci! Maar goedkoper dan F-parts in Houthalen kan ik niet vinden. Is enkel voor Ford. Bij F-parts zijn nieuwe originele en tweedehandsonderdelen te verkrijgen.
        Enkel zijn die tot nader order gesloten wegens problemen met milieuvergunningen

Comment

Wie is "de concurrent", wat heb je besteld en wat kost het op beide plaatsen ?

Comment

Spam

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
            RIP Den borre!

Comment

dikke spammer ja. overal gaan beweren dat de onderdelen goedkoper zijn terwijl ik al aangetoond heb, in een ander topic, dat een andere belgische onderdelenwebsite WEL goedkoper was

ik ben eens gaan vergelijken met porza en "een concurrent" uit belgie. ge hebt natuurlijk altijd verschillende merken, dus ik pak de merken die BEIDE websites hebben:
              Remblokkenset, schijfrem:

TRW- Ref: GDB463
              mister-auto.be: 19.88€ en op voorraad.
              porza.nl: 93.18€ en ook op vooraan.

volgende merk:
              Valeo 598127
              mister-auto.be: 20.61€
              porza.nl: 31.70€

Valeo 598128
              mister-auto.be: 23.43€
              porza.nl: 34.50€

ATE 13.0460-7030.2
              mister-auto.be: 18.56€
              porza.nl: 39.31€

ATE 13.0460-7032.2
              mister-auto.be: 23.92€
              porza.nl: 42.99€

vanaf nu zet ik de prijzen misteraut.be VS porza.nl
              schijfrem
              TRW DF1516 26.87€ VS 137.71
              TRW DF1518 34.91€ VS 178.86
              Valeo 186245 26.03€ VS 44.39€

COMPLETE DYNAMO:
              valeo 436193 122.22€ VS 151.61

natuurlijk heeft die porza een hoop onbekende merken in huis die goedkoper zijn. (mapco, JP group, maar die hebben andere websites ook, maar met andere namen).
              in ieder geval heb ik al genoeg gezien. VEEL TE DUUR en dan nog verder weg
              Last edited by ; 21/11/2014, 08:31.

Comment

los daar van nog altijd dikke spam.
                RIP Den borre!

Comment

Proza.nl is dus in feite belachelijk duur in vergelijking met Mister-auto.be. Goed dat iedereen dat vanaf nu weet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                    Enkel zijn die tot nader order gesloten wegens problemen met milieuvergunningen
                    Serieus? Oei das minder.

Dat wist ik niet. Valt dat tegen want een Ford kopen is miserie kopen (bij mij persoonlijk en sommige die ik ken toch).

Comment

Waar blijft de topicstarter ? ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                        Waar blijft de topicstarter ? ...

Die is momenteel een bestelling aan het plaatsen op Mister-auto.be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Proza.nl is dus in feite belachelijk duur in vergelijking met Mister-auto.be. Goed dat iedereen dat vanaf nu weet.
                          +100!!

Comment

Lol !

Comment

Goei!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                Serieus? Oei das minder.

Dat wist ik niet. Valt dat tegen want een Ford kopen is miserie kopen (bij mij persoonlijk en sommige die ik ken toch).
                                Helaas, 3tal weken terug voor een gesloten deur gestaan en hing er een melding dat ze wegens die redenen tot minstens eind november zouden dicht blijven.
                                Zelf heb ik geen miserie bij Ford.

Comment

Om de komende indexsprong te compenseren speur ik bij elke ietwat grotere aankoop (+25 euro) het internet af naar goedkopere alternatieven. Zo heb ik deze maand al een aanzienlijk bedrag uitgespaard.
                                  - Ruitenwissers voor een Golf 6 : bij Auto5 + 40 euro , via Ebay bij een Duitse webshop 24 euro.
                                  - Longlife olie ; bij de stealer 25 euro/liter , op Ebay 5 liter voor 61 usd (+/- 48 euro)

En dan nog (niet auto gerelateerde) contactlenzen : bij lensweb.be/weblens.be 125 euro voor 6 paar , bij een soortgelijke firma in Polen 90 euro voor identiek hetzelfde product.
                                  Zijn momenteel nog onderweg : lucht/olie /pollenfilter en een tubeke retouche verf, filters en zakken voor mijne stofzuiger , wielerkledij uit China (besparing voor alles +/- 150 euro). Voor deze maand heb ik mijnen indexsprong dus al terug verdiend. Morgen eens sportschoenen gaan passen bij Decatlon en dan zien waar ik ze goedkoper kan vinden. Ik beschouw dit als wettelijke zelfverdediging tegen de maatregelen van onze Grote Leider.

Comment

Ja maar zijn daar de transportkosten/douanekosten/alle taksen (bijvoorbeeld China) enzo al bijgeteld?

Ik heb de laatste jaren een belangrijke les geleerd:

Goedkoop is duurkoop!

Comment

ik koop zowat alles in het buitenland (ebay.de) en bespaar er ook voor mee VOOR DEZELFDE producten. inclusief verzending.

schoon voorbeeld, ik zocht destijds banden voor men capri. 195/50R15 toyo proxes T1R. bij de lokale bandenboer was die ongeveer 80€/band. zo wat rond gehoord en ze schommelden allemaal tussen de 70 en 100€ en velen hadden toyo niet eens als merk.

pneusonline.be had deze band aan 46€/band. dat was al een serieus verschil (moet nog verzending bij).
                                      uiteindelijk zijn ze in duitsland besteld geweest en werden deze aan huis geleverd. 4stuks.
                                      omgerekend koste een band MET verzending bij me 43€/stuk. 3€ goedkoper per band dan de goedkoopste belgische webshop aan huis geleverd.

had laatst een dop nodig om men injectoren te kunnen verwijderen. nieuw gekocht in duitsland voor 11,95€ en 5,90€ verzending bij. nergens goedkoper gevonden (hier prijzen van 40€ en meer)

Comment

Op auto-onderdelen en gereedschap kan je inderdaad heel zwaar besparen indien je online zoekt en koopt.

Comment

Working...
                                        X