Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In november 2008 kocht ik een VW Kever uit '76. Hier heb ik een tijdje dagelijks mee gereden. Momenteel is hij volledig gedemonteerd voor restauratie en ik hoop dat af te krijgen tussen dit en 25 jaar.
In oktober 2011 had ik een maand vast werk en kocht ik mijn tweede auto: een VW Derby CLS uit '80 met belachelijk weinig kilometers.
In oktober 2012 volgde dan een Mercedes W124 230CE. Deze, of de Derby, mag binnenkort weg.
Begin 2014 kocht ik dan een echte daily: een Renault Espace 2.0 cdi. Over +/- 6 maanden wordt deze vervangen door een leasingwagen.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
2 jaar geleden, als eerste auto. 190D 2.0 diesel. 40.000 km bijgezet zonder problemen, verkocht wegens te traag
stond wel proper en vet
Daarna een C klasse uit 2000 gekocht. 143 PK, ging goed . Echter veel miserie mee gehad (noodloop, rare kuren) en aangezien mij het niet aan stond dat hij soms zo ambetant deed buiten gesmeten. (en terug nen 190 gekocht )
tussendoor ook nog een W124 250D bijgekocht (heb ik nog steeds) weet nog steeds niet waarom ik die gekocht heb
Hierna kwam er terug een 190D maar nu een 2.5 diesel, iets vlotter dan de 2.0 toen. Verder zien we wel. Heb hem nog maar 2 maand ook. Toch al 6.000 km bijgezet.
Ja gij hebt het nog geen klein beetje te pakken
Totaal geen fan van die reeks van de 200, des te meer van de S90.
Eens je een 200-serie hebt, weet je hem wel te appreciëren. Overgekocht van 1e eigenaar die hem nieuw had gekocht in 1978. Het is absoluut niet de mooiste Volvo ooit gemaakt, maar man, wat een tank is dat zeg!
begonnen met een polo coupe
dan golf 2 in prak gereden door mijn zus
terug in prak gereden door mij
golf 4 verkocht voor een corolla
terug een golf 4gekocht in prak gereden in mijn recht maar vluchtmisdrijf
een 106 gekocht voor de vrouw
een renault megane
eenrenault scenic
een mazda 323
een touran
een mondeo
een peugeot 306
een ford focus
een bmw 3 serie
denk dat het ongeveer dat is
Begonnen als eerste auto met een grijze clio van 2002, mijn oudere zussen hadden er mee leren rijden dus dat ding was afgeleefd tot en met, stond een dikke 160k km op. Heb er een klein jaar mee gereden, was veel te klein en nooit graag mee gereden.
begonnen met een polo coupe
dan golf 2 in prak gereden door mijn zus
terug in prak gereden door mij
golf 4 verkocht voor een corolla
terug een golf 4gekocht in prak gereden in mijn recht maar vluchtmisdrijf
een 106 gekocht voor de vrouw
een renault megane
eenrenault scenic
een mazda 323
een touran
een mondeo
een peugeot 306
een ford focus
een bmw 3 serie
denk dat het ongeveer dat is
Mij valt op dat golf jou persoonlijke Eleanor is. Als jij er mee rijd gaat er altijd iets mis.....
en nu al weg??? als het een automaat is, zo eentje zoek ik nog
nop handgeschakeld
Ja dit was puur om te leren rijden moest ik iets kopen waar de papa ook content mee was en hopelijk ben ik den 29ste de door voor mijn praktijk. Dan de 5de januari eindelijk terug starten hopelijk. En dan te koop zetten. en proberen ne Volvo v40 of s40te vinden maar vind niets naar mijn zin momenteel. Of een oldie ofzo...
Comment