Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hebt gij feitelijk van in het begin al bijgehouden wat dat ding u al aan naft gekost heeft?! Wil dat wel eens weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Wat doen die mistlampen aan?
      Voor de foto e. Hehe. Altijd gewild en wordt amper gebruikt. Aja want er is nooit mist.

Comment

Hebt gij feitelijk van in het begin al bijgehouden wat dat ding u al aan naft gekost heeft?! Wil dat wel eens weten
        Ja. Maar ga dat hier niet posten..
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Ja. Maar ga dat hier niet posten..
          Stuur dat dan eens via smoelboek als ge wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            Hoor ik daar een briefje van € 10 en eentje van € 100 ritselen ? ...
            ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Idem, mijn leon diesel tankte ik daar constant. Nooit last mee gehad.

Nu is dat wat minder aangezien ik een tankkaart heb van Shell. ( de automaten aan de shell's op de Bredabaan werken wel niet super )
              hey kefkie,check je pb eens aub

Comment

Idem, mijn leon diesel tankte ik daar constant. Nooit last mee gehad.

Nu is dat wat minder aangezien ik een tankkaart heb van Shell. ( de automaten aan de shell's op de Bredabaan werken wel niet super )
                Voor diesel maakt dat minder uit dan voor benzine denk ik?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Hebt gij feitelijk van in het begin al bijgehouden wat dat ding u al aan naft gekost heeft?! Wil dat wel eens weten
                  Als die 60.000 km heeft, en elke 300 km heeft moeten tanken voor 70 euro dan is dat 14.000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                    Als die 60.000 km heeft, en elke 300 km heeft moeten tanken voor 70 euro dan is dat 14.000 euro
                    En ik heb ondertussen 88,000km's...

Comment

• 15k aan naft op minder dan 2 jaar, held

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Den Alex houdt op z'n eentje de economie recht

Comment

• Wat ne zot

Ik dacht dat ik al erg was met mijn 5.000 € aan naft van dat jaartje E39 te bollen
                          BMW X5 45e

Comment

• Drivingfun

Comment

Wat ne zot

Ik dacht dat ik al erg was met mijn 5.000 € aan naft van dat jaartje E39 te bollen
                              Tov hem zijt gij gewoon een krent

Comment

• Als je niet zo veel kilometers doet per jaar is dat geen drama. Als je nog thuis woont ook niet natuurlijk Ik doe 400km voor die 70euro, maar draai maar 10k/jaar. Dat is zowat 1750 euries per jaar. Dat verblazen de meeste mensen wel zeker?
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Woon samen met mijn vriendin

Comment

• Tis dat.

Ik heb op dat jaar +- 30.000km gebold met m'n E39 @ 400km per naftbak ongeveer.

Dat is 75x 70ltr tanken @ +- 1.30€/ltr pakt. Oftewel +- 90€/tank * 75 = € 6.750 aan naft.

Beetje meer dan de geschatte € 5.000 en zowat bijna het dubbele aan wat ik voor die auto betaald heb

En dat is enkel de naft van de mijne. De vriendin zit jaarlijks aan zo'n 2500€ naft met haar minike. Valt al beter mee.

De Leon is wat zuiniger. Heb ik nu 1,5 maand en zit deze avond aan € 450 naft over die periode van 5000km.
                                    BMW X5 45e

Comment

• hier een 1200 euro diesel per jaar (20k km)

Ook eens een fotootje genomen met de smartphone daarnet.

2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Blijft toch knap, zo'n V60 R-Design.
                                        Ik wil een V60 Polestar

Comment

Blijft toch knap, zo'n V60 R-Design.
                                          Ik wil een V60 Polestar
                                          iedereen wel zeker
                                          U machine mag er ook zeker en vast zijn
                                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
                                          X