Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen Aral?

.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
      Net effe berekening gemaakt, verleden jaar voor minstens 8500€ getankt . Sjans niet allemaal van mijn bankrekening, integendeel .

Denk wel, allez ben dat zeker, dat er qua individuele tankbeurten niemand in mijn buurt komt.
      Denk dat ik makkelijk 2000 tankbeurten per jaar doe, als het er niet meer zijn, maar dat heeft dan wel iets te maken met mijn job .
      Dan ga je telkens voor 4 euro tanken?

Comment

• eentje van juist voor de winter

www.peugeotforum.be

Comment

• Blijft een knappe slee!
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Met een actieradius van ruim 1100KM sta ik er maar 1x per week:
              Last edited by Bwlian; 15/09/2016, 18:36. Reden: verkleining foto
              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Net terug van een road trip van Atlanta naar Detroit. Caddilac XTS gehuurd daar met een 3.6 V6. Beestje reed wel plezant en was nog best zuinig ook. Had een gemiddeld verbruik van 7.3L/100km

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Atlanta - Detroit is maar 10uur rijden, valt mee voor een roadtrip. Coole kar wel

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Ni in een rechte lijn eh. In totaal 4000km gedaan op 16 dagen
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvo_Bjorn Bekijk Berichten
                      Ni in een rechte lijn eh. In totaal 4000km gedaan op 16 dagen
                      Ahn

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Verstuurd met de postduif.

Comment

• "Gabriëls" ... wat heb je eigenlijk in je tank als je hem daar vult ?

Comment

• Engelen pis

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Comment

• Klopt, jij had ervaring als ik me niet vergis ?

Jij reed toch - als ik het goed heb - met een A4 B8 met een gemolde CP4 pomp waar men naliet de distributieriem te vernieuwen pal voor zijn voorgeschreven wissel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                Klopt, jij had ervaring als ik me niet vergis ?

Jij reed toch - als ik het goed heb - met een A4 B8 met een gemolde CP4 waar men naliet de distributieriem te vernieuwen pal voor zijn voorgeschreven wissel ?
                                Neen Dirk, nooit getankt bij Gabriels .

Zou erg zijn als je het niet meer zou weten met wat ik reed, nu ja dementie is van alle leeftijden heb ik onlangs gelezen

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Comment

"Gabriëls" ... wat heb je eigenlijk in je tank als je hem daar vult ?
                                  Brandstof?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Brandstof?
                                    Serieus ?

Comment

Serieus ?
                                      Nee hoor, ik was u gewoon voor de gek aan 't houden.

Comment

• "Engelen pis" dus ... dixit Jonathan Z.
                                        Last edited by Packard; 13/11/2016, 22:09.

Comment

"Engelen pis" dus ... dixit Jonathan Z.
                                          Oei, je was de 'Z' vergeten, dat is inderdaad een edit waard!

Comment

Working...
                                          X