Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net effe berekening gemaakt, verleden jaar voor minstens 8500€ getankt . Sjans niet allemaal van mijn bankrekening, integendeel .
Denk wel, allez ben dat zeker, dat er qua individuele tankbeurten niemand in mijn buurt komt.
Denk dat ik makkelijk 2000 tankbeurten per jaar doe, als het er niet meer zijn, maar dat heeft dan wel iets te maken met mijn job .
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Net terug van een road trip van Atlanta naar Detroit. Caddilac XTS gehuurd daar met een 3.6 V6. Beestje reed wel plezant en was nog best zuinig ook. Had een gemiddeld verbruik van 7.3L/100km
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Jij reed toch - als ik het goed heb - met een A4 B8 met een gemolde CP4 pomp waar men naliet de distributieriem te vernieuwen pal voor zijn voorgeschreven wissel ?
Jij reed toch - als ik het goed heb - met een A4 B8 met een gemolde CP4 waar men naliet de distributieriem te vernieuwen pal voor zijn voorgeschreven wissel ?
Neen Dirk, nooit getankt bij Gabriels .
Zou erg zijn als je het niet meer zou weten met wat ik reed, nu ja dementie is van alle leeftijden heb ik onlangs gelezen
Comment