Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice! Hoeveel kost de benzine daar?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
      Met mijn rental (Nissan Skyline R34 GT-R) in Hakone, Japan, ook effe voltanken . De R35 is ondanks zijn hoger gewicht en krachtigere motor een pak zuiniger lol.

Hoe zot is dat, mijn zus was vandaag ook in de buurt van Hakone.

Stuurde me dit nog door:

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Nice! Hoeveel kost de benzine daar?
        Kan het niet meer vanbuiten zeggen maar was goedkoper dan hier alleszinds. Ik denk omgerekend voor "high octane" rond de 1.1/1.2 euro ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Hoe zot is dat, mijn zus was vandaag ook in de buurt van Hakone.

Stuurde me dit nog door:

Haha, ik ben nog maar een paar dagen weer terug van Japan. Heb echt een shitload aan foto's van JDM auto's, autocultuur is daar echt machtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Kan het niet meer vanbuiten zeggen maar was goedkoper dan hier alleszinds. Ik denk omgerekend voor "high octane" rond de 1.1/1.2 euro ofzo.
            Kortom, heel wat minder dan thuis dus, maar da's niet moeilijk

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter

Haha, ik ben nog maar een paar dagen weer terug van Japan. Heb echt een shitload aan foto's van JDM auto's, autocultuur is daar echt machtig.
              Post ze gerust in de topic van exclusieve wagens.

Staat toch ook op mijn verlanglijstje. Wat kost dat trouwens om zo een R34 te huren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Post ze gerust in de topic van exclusieve wagens.

Staat toch ook op mijn verlanglijstje. Wat kost dat trouwens om zo een R34 te huren?

The ultimate JDM sports car driving experience, only 2 hours from Tokyo. Rent/hire GTRs (hakosuka, kenmeri, R32, R33, R34, R35), NSX (New and Classic), AE86 & RX7 (Initial D), Supercars (Porsche, Ferrari, Lamborghini) & more, and take a tour around Mount Fuji and Hakone in Japan.

Heb het via hier gedaan, omdat je dan een georganiseerde rondrit hebt met een vrij leuk tempo . Super goed georganiseerd en een zalig aanbod aan auto's.

Via Omoren kan je ook zalige JDM kisten huren, ik heb de eigenaar op facebook staan, zeer communicatieve en vriendelijke kerel, maar dit is niet met rondrit. https://www.omoren.com/?lang=en

Ja, ik zal misschien eens tijd nemen om de foto's in dat topic te plaatsen, oftewel eens een apart topic aan te maken met veel foto's en wat leesvoer over de Japanse autocultuur.

Comment

• Twee keer getankt vandaag
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik denk er nooit aan om een foto te trekken wanneer ik ga tanken.

Vroeger met de C4 was dat gemiddeld 1 keer per maand, nu met de Megane gemiddeld 2 keer per maand.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• We kunnen weer een weekje weg
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• A160 Een voorbeeld voor alle leaserijders

Wat ik soms allemaal zie staan op onze parking... 5 reeksen waarvan je zou denken dat de 2 voorste velgen in gunmetal gespoten zijn, gewoon omdat ze zo zwart zien van de remstof. Meerdere vogelstronten op de lak, en ondertussen maar staan bakken in de zon ​​​​​​​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                          A160 Een voorbeeld voor alle leaserijders

Wat ik soms allemaal zie staan op onze parking... 5 reeksen waarvan je zou denken dat de 2 voorste velgen in gunmetal gespoten zijn, gewoon omdat ze zo zwart zien van de remstof. Meerdere vogelstronten op de lak, en ondertussen maar staan bakken in de zon
                          Don't care want bedrijfswagen ​​​​​​​

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Verbruik 4,6 l/100km aan 0,947€ per liter

Comment

• Eerste keer tanken met de "nieuwe".

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

• Gezien mijn MX5 voor een paar weken de daily is zal ik er wel wekelijks staan. Foto's volgen

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Dat helpt wel dat het er nu niet meer los door loopt waarschijnlijk ;-)

Comment

• Dan is hij nog zuiniger geworden ding verstookt maar 8.5L
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Das niks, MX5 na 12.5liter

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• IMG_20180929_094453

Mijne demo voor de komende 2maand normaal.
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X