Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Daar heb ik vast en zeker ook al ooit gestaan LOL
    Hahaha, waarschijnlijk wel

Dat is nu wel een nadeel aan deze, ik geraak niettegenstaande zijn zuinigheid niet meer van thuis in Polen zonder tanken zoals vroeger. Als ze er nu nog een tank van 50 liter ingestoken hadden zou dat wel nog lukken. Maar neen, slechts 42 liter, da's wel een minpuntje
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat zou bij mij idd ook al een afknapper zijn. Ik haat tanken, eerlijk gezegd ;-)

Comment

• Oei, zit daar zo een kleine tank in? Dat wist ik niet.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Oei, zit daar zo een kleine tank in? Dat wist ik niet.
          Zo'n ramp is dat nu ook niet, ik doe vlotjes meer dan 700 km met een volle bak maar de tank mocht wat groter zijn zodat ik in 1 keer naar Polen kon rijden zonder te moeten tanken in Duitsland.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Iemand die wat meer info of foto’s heeft van de fiat 500 hierboven in Gulf -livrery?

Is echt wel de moeite.

Comment

• Als em terug is zal ik wat fotos posten en de details bespreken

Is een heel verhaal geweest deze jongen hij is nu eindelijk klaar en gekeurd in Duitsland.
              Maar ik wil em eerst zelf terug zien voor ik het post

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Dit was em 6 maand geleden

Comment

Comment

Comment

• Lip kan je met vier klipjes op een minuut verwijderen als je dat erover zou vinden....

Comment

• Zeer knap! Voorlip en achterspoiler is voor mij wat te veel van het goede.

voor de rest echt TOP. In Duitsland laten (om)bouwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hahaha, waarschijnlijk wel

Dat is nu wel een nadeel aan deze, ik geraak niettegenstaande zijn zuinigheid niet meer van thuis in Polen zonder tanken zoals vroeger. Als ze er nu nog een tank van 50 liter ingestoken hadden zou dat wel nog lukken. Maar neen, slechts 42 liter, da's wel een minpuntje
                            Een jammere evolutie, en een gevolg van het jagen op de laatste gram CO2. Als ik het goed voorheb, moeten de tests met 75% gevulde tank gebeuren.

Ik zou zelfs bijbetalen voor de optie tank 70 of 80 liter in een middenklasser. Tegenwoordig steken ze tankjes van amper de helft. M’n Tipo kan ook slechts 45 liter in. In mijn Punto, nochtans een klasse kleiner, maar een ontwerp van veel langer terug, kan 50 liter.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• LOL de benzinetank van een 1992 E34 M5 heeft een inhoud van 90 liter. Verbruikt mss wel net iets meer
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• voila, voor een kleine 60€ kan 'k weer 800 km karren.

Comment

• goedkoop, ik zit aan 110€ de dag van vandaag
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Denk dat sommigen hier de motor afzetten als het bergaf gaat, of met een pluim het gaspedaal bedienen. Dat haal ik nooit van mn leven niet
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• gewoon, 6 liter verbruik (benzine), en 1,267€ per liter ik rij normaal maar met mijn kleine motortje moet ik ook niet continu 180 gaan rijden want dan zuipt die ook.

een 6 in lijn gaat natuurlijk ni gemakkelijk onder de 10 liter geraken.

Comment

• Gisteren tijdens een ritje met de Megane GT is mijn gemiddeld verbruik gezakt van 7,4 naar 6,7 en dat zonder echt moeite te doen om zuinig te rijden.
                                        Dat bewijst nog maar eens dat mijn normale dagelijkse traject woon - werk verkeer niet zuinig te rijden valt, want daarop haal ik nooit minder dan 7,2 als ik wel de moeite doe.

(allemaal cijfers op de boordcomputer)
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik zal nieuwe thermostaat moeten steken. Verbruik in de zomer was met gemak 5.9 liter zonder speciaal te moeten rijden. Nu met moeite 6.7 gehaald omdat de motor moeite heeft om op temperatuur te komen.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X