Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eerste ritje topless

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froobje Bekijk Berichten

is die zwarte ook van hier op het forum? Reed gisteren opeens achter ons op de ring in Tienen. en dan voor ons precies wel knetterhard opgehangen, ik was blij dat ik een auto dimmende spiegel had :p
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• kleine insteek: gsmgebruik is verboden in elke tankstation... op elke naftpomp hangt het 'verbod gsm symbool'

reden? zie onderstaande filmke
            Het valt mij op dat bij sommige tankstations mobiele telefoons verboden zijn. Dit wordt met stickers aangeduid. Gek genoeg vind je deze stickers niet op alle tankstations terug, of het valt mij niet overal op. Veel mensen zullen zich uit argeloosheid van een dergelijke sticker niet veel aantrekken en de mobiele telefoon tijdens het tanken […]
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• vonken maken bij uitstappen in de winter is ook verboden aan een tankstation

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                kleine insteek: gsmgebruik is verboden in elke tankstation... op elke naftpomp hangt het 'verbod gsm symbool'

reden? zie onderstaande filmke
                http://www.autoblog.nl/archive/2008/...bieltje-kaboem
                Denk eerder dat zoiets door statische electriciteit kwam ze. Die GSM komt op het eerste zicht niet in de buurt van waar de explosie vandaan komt. Heeft z'n GSM vast in z'n linkerhand, terwijl de explosie ergens van z'n rechterhand kwam.

Comment

• één van mijn major accounts is Shell en op hun SHE-dag (safety health and environmental) werd bovenstaand youtube-fragment besproken ==> verdict: 100% te wijten aan gsmgebruik (persoon in het filmpje heeft het niet gehaald...)

Mensen staan er gewoonweg niet bij stil wat het gebruik van elektronische apparatuur teweeg kan brengen in de buurt van ontvlambare producten, zoals bv aan een tankstation.

Ikzelf ben tewerkgesteld op een petro-chemisch bedrijf, wordt een chauffeur betrapt op gebruik van gsm, gps, black box,... op onze terminal dan wordt deze onmiddellijk op de blacklist gezet en de toegang ontzegt voor 3 maanden. Wordt diezelfde chauffeur wederom betrapt dan krijgt hij 6 maand blacklist, bij een 3de keer mag hij nooit meer binnen op geen enkele van de bestaande terminals.

Comment

• ik werk in diezelfde industrie en ons eigen personeel op de bazen na die het vergeten heeft geen gsm bij, maar er wordt niemand gefouilleerd ofzo en heel regelmatig hoor je een gsm afgaan bij mensen bij buitenfirma's
                    ondertussen laten ziekenhuizen en vliegtuigen het gebruik toe

auto's en statische electriciteit, iedereen kent het...daar wordt nergens ook maar 1 keer naar verwezen op geeneen pomp

in be is er vorig jaar nog een meisje levensgevaarlijk verwond

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik raad niemand aan om te gsm bij een pomp, maar er wordt nog veel minder aan de typische knets bij het uitstappen van de kinderen achteraan bij een benzinewagen gedacht...dieseldampen zoals de meesten van ons fikken sowieso niet

Comment

• Psycho dad, kun je eventueel aan hun rapport geraken?
                      Je mag rekenen op absolute discretie.

Heb vooral interesse in de anti-statische kledij en schoenen van deze chauffeurs.
                      Ook de te volgen procedure 'ontladen van de handen ' via kontakt met een geaarde geleidingsbar alvorens een gasomgeving te betreden?

Comment

• GSM veroorzaakt explosies?

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                        één van mijn major accounts is Shell en op hun SHE-dag (safety health and environmental) werd bovenstaand youtube-fragment besproken ==> verdict: 100% te wijten aan gsmgebruik (persoon in het filmpje heeft het niet gehaald...)
                        Ik ben een van die mensen die dat geen doorslaggevend argument vindt Andere mensen vindt ge bv hier .
                        Statische electriciteit is andere koek. Kleren bv kunnen serieus knetteren. Pleizant in't donker.
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                          Psycho dad, kun je eventueel aan hun rapport geraken?
                          Je mag rekenen op absolute discretie.

Heb vooral interesse in de anti-statische kledij en schoenen van deze chauffeurs.
                          Ook de te volgen procedure 'ontladen van de handen ' via kontakt met een geaarde geleidingsbar alvorens een gasomgeving te betreden?
                          Het verslag van het volledige onderzoek heb ik niet tot mijner beschikking. Een van de procedures alvorens over te gaan tot laden/lossen = aarden van de vrachtwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                            Ik ben een van die mensen die dat geen doorslaggevend argument vindt Andere mensen vindt ge bv hier .
                            Statische electriciteit is andere koek. Kleren bv kunnen serieus knetteren. Pleizant in't donker.
                            Je argumentering klopt, al deze zaken kunnen bijdragen tot een mogelijke explosie. Niet tegenstaande werd bovenstaand voorval grondig geanalyseerd en bestudeerd, het onderzoek werd afgesloten met oorzaak = gsmgebruik. Dit was/waren de bevinding van de expert(en).

Comment

• Aangezien ik maar 700km uit een volle tank haal.... is dit ondertussen een vertrouwd beeld geworden!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                Aangezien ik maar 700km uit een volle tank haal.... is dit ondertussen een vertrouwd beeld geworden!

Wat verbruikt die Golf dan?
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                  Wat verbruikt die Golf dan?
                                  Ik zit aan 6,1l/100km...
                                  Dat is bijna het dubbele van wat ze opgeven...
                                  Had net getankt gisteren avond en nog een goede 120 kilometer autostrade gereden met een gemiddeld verbruik van 5,8l... Niet echt zuinig lijkt mij. Snelheid ligt dan tussen de 140-150km/u en zit dan bijna aan 3000 toeren te bollen. Waarom steken ze daar geen 6de versnelling in!?
                                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                      Ik zit aan 6,1l/100km...
                                      Dat is bijna het dubbele van wat ze opgeven...
                                      Had net getankt gisteren avond en nog een goede 120 kilometer autostrade gereden met een gemiddeld verbruik van 5,8l... Niet echt zuinig lijkt mij. Snelheid ligt dan tussen de 140-150km/u en zit dan bijna aan 3000 toeren te bollen. Waarom steken ze daar geen 6de versnelling in!?
                                      Vrij normaal denk ik.
                                      Als ik rustig met de focus rij 110km/u
                                      Verbruikt die 4.3 tot 4.6
                                      Rij ik 130
                                      5.0 tot 5.2
                                      Rij ik 160 5.6 tot 5.8

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 10/04/2015, 22:29.

Comment

• Nog eentje met mijn vorige kar
                                          Ondertussen is die kleine meid ook al een flink stuk gegroeid

.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X