Effe wennen, altijd gewoon geweest van Diesel te tanken en nu de Benzine 95.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic : je wagen & het tankstation
Collapse
X
-
Comment
-
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Altijd gewone.
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOei, wat is er mis met de makro brandstoffen? Al zo'n slordige 25 jaar zijn 80% van m'n tankbeurten bij makro. Nog nooit problemen mee gehad.
Waarschijnlijk zal dat nu allemaal in orde zijn, maar ik ga het niet testen.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOei, wat is er mis met de makro brandstoffen? Al zo'n slordige 25 jaar zijn 80% van m'n tankbeurten bij makro. Nog nooit problemen mee gehad.
Idem, mijn leon diesel tankte ik daar constant. Nooit last mee gehad.
Nu is dat wat minder aangezien ik een tankkaart heb van Shell. ( de automaten aan de shell's op de Bredabaan werken wel niet super )BMW X5 45e
Comment
Comment