Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah hier op het forum. Als ik zie met wat jullie allemaal rijden. Ni normaal!
Ja ja, dikke bak voor de deur en boterhammekes met choco op tafel
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Of zoals ik hier in Gent geregeld zie : 5 a 10 euro tanken.
Meende da nu? Wat nut heeft da trouwens, elke keer naar het tankstation rijden kost ook geld. Als ik ga moet em volledig vol! Ik haal er zelf het pistool uit zodat ik nog iets meer kan vullen tot ik het naar boven zie komen.
Meende da nu? Wat nut heeft da trouwens, elke keer naar het tankstation rijden kost ook geld. Als ik ga moet em volledig vol! Ik haal er zelf het pistool uit zodat ik nog iets meer kan vullen tot ik het naar boven zie komen.
Tjah, dat zijn bepaalde mensen die hun dagelijkse dikke bak-stoefrondje doen door de stad he
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Herstellingen !! Preventief onderhoud is andere dienst .
Ik hoorde gisteren trouwens van een pompbediende dat er just ene weg was, had voor anderhalve euro benzine in zijn wagen gedaan .
Das iets meer dan een liter of te wel met een beetje geluk een km of 15...
Of zoals ik hier in Gent geregeld zie : 5 a 10 euro tanken.
Doe ik soms ook hoor. Als mijn moeder is gaan tanken en ik neem daarna haren auto mee en ik rij daar +100km mee dan tank ik die terug vol. En aangezien dat ding amper 4l per 100km verbruikt tank ik soms ook maar voor 5 of 6 euro.
Ik ook, altijd volledig vol.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Doe ik soms ook hoor. Als mijn moeder is gaan tanken en ik neem daarna haren auto mee en ik rij daar +100km mee dan tank ik die terug vol. En aangezien dat ding amper 4l per 100km verbruikt tank ik soms ook maar voor 5 of 6 euro.
Das iets anders natuurlijk. Mooi van u dat je terug vol tankt na gebruik!
Dan hoor je soms mensen zeggen van ik tank maar voor de helft vol, want dan is er minder gewicht en gaat mijn auto minder verbruiken... Kan allemaal goed zijn, maar zoveel zal da wel ni schelen wsl, mijn tank moet vol en daarmee basta.
Dan hoor je soms mensen zeggen van ik tank maar voor de helft vol, want dan is er minder gewicht en gaat mijn auto minder verbruiken... Kan allemaal goed zijn, maar zoveel zal da wel ni schelen wsl, mijn tank moet vol en daarmee basta.
Comment