Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pompbediende wellicht?

Geniet ervan, de elektrische auto komt eraan.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Onderhoud benzinestations :-)

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
        Ah hier op het forum. Als ik zie met wat jullie allemaal rijden. Ni normaal!
        Ja ja, dikke bak voor de deur en boterhammekes met choco op tafel
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Niks mis met choco bon, ik ga nu even mijn Ferrari wassen.

Comment

• Fototopic : je wagen & het tankstation

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Zo doen jullie da. Ofwel hotel mama en papa? Hehe.
            En dan me nen dikken bak rijden en dan het goedkoopste tankstation zoeken.
            Last edited by ; 06/04/2016, 20:29.

Comment

Zo doen jullie da. Ofwel hotel mama en papa? Hehe.
              En dan me nen dikken bak rijden en dan het goedkoopste tankstation zoeken.
              Of zoals ik hier in Gent geregeld zie : 5 a 10 euro tanken.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Fototopic : je wagen & het tankstation

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Meende da nu? Wat nut heeft da trouwens, elke keer naar het tankstation rijden kost ook geld. Als ik ga moet em volledig vol! Ik haal er zelf het pistool uit zodat ik nog iets meer kan vullen tot ik het naar boven zie komen.

Comment

Meende da nu? Wat nut heeft da trouwens, elke keer naar het tankstation rijden kost ook geld. Als ik ga moet em volledig vol! Ik haal er zelf het pistool uit zodat ik nog iets meer kan vullen tot ik het naar boven zie komen.
                  Tjah, dat zijn bepaalde mensen die hun dagelijkse dikke bak-stoefrondje doen door de stad he
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Onderhoud benzinestations :-)

Herstellingen !! Preventief onderhoud is andere dienst .

Ik hoorde gisteren trouwens van een pompbediende dat er just ene weg was, had voor anderhalve euro benzine in zijn wagen gedaan .
                    Das iets meer dan een liter of te wel met een beetje geluk een km of 15...

Comment

• Een herstelling is een soort onderhoud. :-p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Tjah, dat zijn bepaalde mensen die hun dagelijkse dikke bak-stoefrondje doen door de stad he
                        Zielig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Doe ik soms ook hoor. Als mijn moeder is gaan tanken en ik neem daarna haren auto mee en ik rij daar +100km mee dan tank ik die terug vol. En aangezien dat ding amper 4l per 100km verbruikt tank ik soms ook maar voor 5 of 6 euro.
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Ik ook, altijd volledig vol.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mensen die hun bak niet volkappen, zijn er met financiële problemen, zo simpel is dat.

Comment

• Ik tank ook altijd vol, of het moest een vervangauto zijn van de garage.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                  Doe ik soms ook hoor. Als mijn moeder is gaan tanken en ik neem daarna haren auto mee en ik rij daar +100km mee dan tank ik die terug vol. En aangezien dat ding amper 4l per 100km verbruikt tank ik soms ook maar voor 5 of 6 euro.
                                  Das iets anders natuurlijk. Mooi van u dat je terug vol tankt na gebruik!

Comment

• Dan hoor je soms mensen zeggen van ik tank maar voor de helft vol, want dan is er minder gewicht en gaat mijn auto minder verbruiken... Kan allemaal goed zijn, maar zoveel zal da wel ni schelen wsl, mijn tank moet vol en daarmee basta.

Comment

Dan hoor je soms mensen zeggen van ik tank maar voor de helft vol, want dan is er minder gewicht en gaat mijn auto minder verbruiken... Kan allemaal goed zijn, maar zoveel zal da wel ni schelen wsl, mijn tank moet vol en daarmee basta.
                                      En zelf zo vet als een varken staan zekers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        En zelf zo vet als een varken staan zekers?
                                        Hehehe doet me denken aan die wielertoeristen die geen bel hebben voor gewicht te besparen, maar wel zelf me een dikke pens op hunne fiets kruipen.

Comment

Working...
                                        X