Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik tank niet altijd vol.
    Bv als ik weet dat de prijzen 3 dagen laten gaan zakken.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Ja, als je er toch langskomt.
      Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat er zoveel getankt wordt bij duurdere stations.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik volg de prijzen nooit, ik tank als het nodig is, maw als em bijna volledig leeg is.

Comment

• Peugeot raad Total aan, dus ga ik gewoon bij Total tanken. Ni van de goedkoopste ma ook nooit miserie mee gehad. Geen zwarte rookpluimen enzo, auto rijd soepel. Of het beter is weet ik niet, maar bij Dats ga je mij nooit zien.

Comment

• Het kost me veel aan naft maar het is me het waard
            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
              Ja, als je er toch langskomt.
              Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat er zoveel getankt wordt bij duurdere stations.
              Mensen met tankkaarten van de firma?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                Mensen met tankkaarten van de firma?
                Privé ga ik ook altijd bij Shell, scheelt een paar cent per liter, op een tank dus 1 a 2 euro. Dan heb ik liever Shell dan zo een prijsvechter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                  Privé ga ik ook altijd bij Shell, scheelt een paar cent per liter, op een tank dus 1 a 2 euro. Dan heb ik liever Shell dan zo een prijsvechter.
                  Ja ik ga ook niet aan zo'n witte pomp tanken, tank zelf altijd bij Shell Dendermonde, passeer er toch dagelijks en staat even duur als bv Avia een paar 100 meter verder.
                  Maar bij de Q8 van Dendermonde tank ik bv nooit omdat die gevoelig duurder is dan de rest, waaronder Shell.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                    Ik trek me weinig aan van die prijzen, tenzij het mij opvalt dat het extreem duur is.

Paar cent per liter, dus op een tank pak € 2. Pak dat ik op jaarbasis 70x ga tanken = 140€.

Dan is het maar € 140 om niet constant liggen te zoeken wat wel/niet beter is en kan ik gewoon op men gemak tanken waar ik wil zonder stress
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Ja voor €2 per tank ga ik ook niet zoeken, goedkoopste prijs / l 98 staat momenteel aan €1,148. Duurste is €1,328. Op een tank van 50L scheelt dat €9, da's toch al een serieus verschil

Comment

• Pomp waar ik ga hanteert altijd de laagste prijs, dus ik moet niet zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Pomp waar ik ga hanteert altijd de laagste prijs, dus ik moet niet zoeken.
                          Awel hier in Zele staat de diesel op €0,006 /L na, de 2e goedkoopste van het land, nl. €0,935 / L
                          Zele

Comment

• Ik zou zelfs niet weten wat benzine kost tank leeg = shell of dichtst bijzijnde tankstation en altijd 98.

Ooit in Italië wel aan 2 euro de liter betaald dat pikte wel

Comment

• Moest plots denken aan dit, geen idee waarom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Ja voor €2 per tank ga ik ook niet zoeken, goedkoopste prijs / l 98 staat momenteel aan €1,148. Duurste is €1,328. Op een tank van 50L scheelt dat €9, da's toch al een serieus verschil
                                pf hier in de buurt heb ik nog nooit onder 1,2€ kunnen tanken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                  Ik zou zelfs niet weten wat benzine kost tank leeg = shell of dichtst bijzijnde tankstation en altijd 98.

Ooit in Italië wel aan 2 euro de liter betaald dat pikte wel
                                  Ik ook niet, ik tank gewoon zonder te kijken. Al ga ik bijna altijd aan dezelfde Shell. Juist met de moto is dat niet altijd mogelijk, dan de eerste pomp dat ik tegenkom van een a merk.

Comment

• En ze komen allemaal van de zelfde depot...
                                    En in Harelbeke is den Total gisteren een Esso geworden, je denkt toch niet dat ze die tanks leeggetrokken hebben?

Met kaart van 't werk tank ik ook duur, probeer vooral te tanken waar ik 3dubbele punten krijg .
                                    Privé tank ik op onbemande, die zijn altijd goedkoper, q8 easy, shell en Esso Express enzo...

Heb al met vanalles gereden in mijn moto's (baan en circuit) en in mijn oldtimers en nog nooit enig verschil gemerkt zunne. Nochtans, op circuit zou ik dat toch moeten merken als ik sommige mag geloven, nochtans waren mijn stints op Zolder altijd op de minuut na even lang en mijn tijden altijd hetzelfde, Esso, Total, Q8... whatever .

Enige dat te mijden is zijn van die vreemde niet-merken pompen, de pakistanezen gelijk wij ze noemen, daar wordt nix van onderhoud gedaan, filters ontbreken enzovoort, daar kan je echt wel rommel tanken (en water). Ik heb een station waar ik al diverse rapporten heb opgemaakt ivm de staat van de installatie omdat het gewoon ver der over is. Volgende keer weiger ik daar gewoon nog te werken (gewoon ook niet veilig op elektrisch vlak in dat geval).

Comment

• Ik reed zo vroeger met een 11 jarig Peugeot 205'je, naftje. En bij die auto merkte ik goed dat ik met Total meer km's kon rijden, kon je wel maar echt zien na enkele malen tanken, sindsdien altijd Total getankt, mijn 207 heeft nog nooit iets anders gekregen in die 9 jaar! Is wel een diesel en daar heb ik het nooit meer mee getest.
                                      Ik denk dat er ook wel een verschil is kwa vuil, roet enzo, ik heb in die 9 jaar nog nooit problemen gehad met men EGR klep bijvoorbeeld.
                                      Heb mijn vader al vaak miserie weten hebben met zijn auto's door goedkoop te tanken en dan gaat de winst al snel verloren. Zo heeft em is water getankt en eer de garage het doorhad hadden ze al van alles vervangen aan de motor. En meer dan eens dat zijn brandstofpomp kapot was.

Brandstof en onderhoud, de 2 punten waar ik nooit ga op besparen als het om auto's draait!

Comment

• Ik tank steeds in een Esso-Express in mijn buurt, en ik vul bij als ik langs rijd en mijn tank minder dan de helft vol is.
                                        De meerprijs voor Super-Diesel is het mij waard, de pistool is altijd proper ;-)

Comment

• Naar het schijnt is BP Ultimate goede brandstof. Helaas heb ik nog geen BP stations in de buurt gezien. Zitten die überhaupt in België?

Comment

Working...
                                          X