Nice! Hoeveel kost de benzine daar?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic : je wagen & het tankstation
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WouterMet mijn rental (Nissan Skyline R34 GT-R) in Hakone, Japan, ook effe voltanken . De R35 is ondanks zijn hoger gewicht en krachtigere motor een pak zuiniger lol.
Stuurde me dit nog door:
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNice! Hoeveel kost de benzine daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Hoe zot is dat, mijn zus was vandaag ook in de buurt van Hakone.
Stuurde me dit nog door:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
Kan het niet meer vanbuiten zeggen maar was goedkoper dan hier alleszinds. Ik denk omgerekend voor "high octane" rond de 1.1/1.2 euro ofzo.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
Haha, ik ben nog maar een paar dagen weer terug van Japan. Heb echt een shitload aan foto's van JDM auto's, autocultuur is daar echt machtig.
Staat toch ook op mijn verlanglijstje. Wat kost dat trouwens om zo een R34 te huren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Post ze gerust in de topic van exclusieve wagens.
Staat toch ook op mijn verlanglijstje. Wat kost dat trouwens om zo een R34 te huren?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met TapatalkThe ultimate JDM sports car driving experience, only 2 hours from Tokyo. Rent/hire GTRs (hakosuka, kenmeri, R32, R33, R34, R35), NSX (New and Classic), AE86 & RX7 (Initial D), Supercars (Porsche, Ferrari, Lamborghini) & more, and take a tour around Mount Fuji and Hakone in Japan.
Heb het via hier gedaan, omdat je dan een georganiseerde rondrit hebt met een vrij leuk tempo . Super goed georganiseerd en een zalig aanbod aan auto's.
Via Omoren kan je ook zalige JDM kisten huren, ik heb de eigenaar op facebook staan, zeer communicatieve en vriendelijke kerel, maar dit is niet met rondrit. https://www.omoren.com/?lang=en
Ja, ik zal misschien eens tijd nemen om de foto's in dat topic te plaatsen, oftewel eens een apart topic aan te maken met veel foto's en wat leesvoer over de Japanse autocultuur.
Comment
-
Ik denk er nooit aan om een foto te trekken wanneer ik ga tanken.
Vroeger met de C4 was dat gemiddeld 1 keer per maand, nu met de Megane gemiddeld 2 keer per maand.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
A160 Een voorbeeld voor alle leaserijders
Wat ik soms allemaal zie staan op onze parking... 5 reeksen waarvan je zou denken dat de 2 voorste velgen in gunmetal gespoten zijn, gewoon omdat ze zo zwart zien van de remstof. Meerdere vogelstronten op de lak, en ondertussen maar staan bakken in de zon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk BerichtenA160 Een voorbeeld voor alle leaserijders
Wat ik soms allemaal zie staan op onze parking... 5 reeksen waarvan je zou denken dat de 2 voorste velgen in gunmetal gespoten zijn, gewoon omdat ze zo zwart zien van de remstof. Meerdere vogelstronten op de lak, en ondertussen maar staan bakken in de zon
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Dan is hij nog zuiniger geworden ding verstookt maar 8.5LDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
- Likes 1
Comment
Comment