Een retrofoto mag ook zeker? Vandaag nog eens op deze foto uitgekomen, mijn 260E uit 1988 en destijds toevallig aan een tankstation getrokken, foto is uit 1990 dacht ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic : je wagen & het tankstation
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen retrofoto mag ook zeker? Vandaag nog eens op deze foto uitgekomen, mijn 260E uit 1988 en destijds toevallig aan een tankstation getrokken, foto is uit 1990 dacht ik
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenDa zijn nog echte benzen en niet zo'n slappe hap als de huidige generatie
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen retrofoto mag ook zeker? Vandaag nog eens op deze foto uitgekomen, mijn 260E uit 1988 en destijds toevallig aan een tankstation getrokken, foto is uit 1990 dacht ik
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDie moest je natuurlijk wel aan de pomp fotograferen, want daar zal hij wel vaak gestaan hebben ;-)
Wel een leuke fotoEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenT-roc?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zie je dat niet?
Je neemt een golf, trekt dat was uit, duwt dat wat in, wat langer, wat korter en hop, je hebt allemaal verschillende modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Dat is goed mogelijk.
Je neemt een golf, trekt dat was uit, duwt dat wat in, wat langer, wat korter en hop, je hebt allemaal verschillende modellen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIk twijfelde omdat de A stijlen en het dak dezelfde kleur hebben dan de rest van de wagen. Dacht dat je sowieso 2 verschillende kleuren had.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
Comment