Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Gisteren tijdens een ritje met de Megane GT is mijn gemiddeld verbruik gezakt van 7,4 naar 6,7 en dat zonder echt moeite te doen om zuinig te rijden.
    Dat bewijst nog maar eens dat mijn normale dagelijkse traject woon - werk verkeer niet zuinig te rijden valt, want daarop haal ik nooit minder dan 7,2 als ik wel de moeite doe.

(allemaal cijfers op de boordcomputer)
    Idem hier. 7.8liter op mijn woon-werk. 6.7 op open banen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Zeg mannekes als gulle zo weinig verbruikt gaan we wel nooit aan die twee of drie graden geraken he. Ik wil hier wel altijd zo ne schone zomer gelijk dees jaar

Comment

• Ik maak dat goed met mijn andere scheurijzer, die krijg ik niet onder de 11l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
          Zeg mannekes als gulle zo weinig verbruikt gaan we wel nooit aan die twee of drie graden geraken he. Ik wil hier wel altijd zo ne schone zomer gelijk dees jaar
          dat kan nog lelijk tegenslagen.

ons gematigd weer komt van de golfstroom en als het ijs op groenland zo blijft smelten valt de golfstroom terug. Krijgen we weer zoals in New York: hete zomers, winters met ne meter sneeuw
          www.peugeotforum.be

Comment

• heerlijk.
            Ik kan nog zoals een gek rijden mijn gemiddelde gaat niet boven de 5l/100km :o (autosnelweg 4.6 of ik nu 100 of 120 rij, heb het getest. Binnendoor 4. Dit terwijl ons ma met de zelfde motor met moeite 5.6 haalt

Comment

• Welke ritten je doet maakt toch wel veel uit.
              Ik ben nu in Leuven en mijn gemiddeld verbruik op de huidige tank (maandag volgetankt) is weer gezakt naar 6,4 liter.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mijn 2maandelijkse stop.

VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• al een tijdje geleden ondertussen, nog wat km's bij opgezet sinds de laatste foto hier. Staat nu bijna 300.000 km's op

www.peugeotforum.be

Comment

• upload photo
                    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      al een tijdje geleden ondertussen, nog wat km's bij opgezet sinds de laatste foto hier. Staat nu bijna 300.000 km's op

Da's ook een auto met een lijn die de tand des tijds goed doorstaat.

300K is nog niets voor die motor hé? ;-)

Comment

• rondere vormen geraken nooit uit de mode, scherpe lijnen wel

en 300K, da's niets. Weet er in Frankrijk rondrijden met 800K op, dus ik heb nog wat marge . De mijne gaat dat wel niet halen, daarvoor doet'm teveel te kleine afstanden.
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Ik heb er vroeger ook een tijdje mee rond gebold. was van mijn toenmalige baas, en ik had toen zelf geen automaat. Dus toen ik mijn hand brak, heb ik tijdje met zijne rond getoerd, en hij met mijn Espace. Was toen de 163PK diesel, en dat ging behoorlijk vooruit vond ik.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Dringend een polierbeurt nodig!

Comment

• ...en de gardabou RA vol krassen herstellen, van toen ik eens in een metalen pin ben gereden die in de band bleef steken en die een paar 100 keer de karos heeft bekrast
                                ben ervoor nochthans voor verzekerd maar als je er niet te neig naar kijkt valt dat ook niet op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ...en de gardabou RA vol krassen herstellen, van toen ik eens in een metalen pin ben gereden die in de band bleef steken en die een paar 100 keer de karos heeft bekrast
                                  ben ervoor nochthans voor verzekerd maar als je er niet te neig naar kijkt valt dat ook niet op
                                  Op dat gebied verschillen wij dag en nacht hé Bo, had ik een S dan kwam die niet vuil buiten.

Comment

• Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                    Klikerdeklikhier
                                    Car name: Octavius Rsus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

1,279 euro voor een liter diesel. Het voordeel van dicht tegen de grens te wonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
                                        Knappe auto in een sublieme kleur. Maar die velgen, nee, daar kan ik niet aan wennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Knappe auto in een sublieme kleur. Maar die velgen, nee, daar kan ik niet aan wennen.
                                          in het echt vallen ze veel beter mee dan op foto.. maar ze worden vervangen door deze :

Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                          Klikerdeklikhier
                                          Car name: Octavius Rsus

Comment

Working...
                                          X