Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vaststelling van de dag, na 1 jaar in mijn bezit er maar 16.000km mee gereden. Nog nooit zo weinig met een auto gereden als met deze en er valt niks slechts over te zeggen.
Vaststelling van de dag, na 1 jaar in mijn bezit er maar 16.000km mee gereden. Nog nooit zo weinig met een auto gereden als met deze en er valt niks slechts over te zeggen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Mooi!
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Nog een andere kar of gewoon zo weinig km's int algemeen? Mijn ww is al 400km per week (gent-sintniklaas), doe ongeveer 30k per jaar.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ik snap wel dat er die sticker op moet plakken, zoals ook bij LPG. Maar het zijn gewoonweg aartslelijke stickers. Hadden ze daar niets deftig van kunnen maken?
Comment