Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic : je wagen & het tankstation
Collapse
X
-
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenOf uitknippen dat enkle dat groene ruitje erop plakt, dat deed ik vantijd op de CNG's dat we leverden.
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
- Likes 2
Comment
-
E5 benzine tanken aan de Carrefour in Polen, 0,90 € per liter. En dat met een verbruik van 5,1 liter/100 km
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIs wel ver rijden om goedkoop te kunnen tanken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBlijft een heerlijk karretje.
Die uitlaten vallen me nu pas op eigenlijk.
Is dat stock zo?
Is het eerste dat ik zou doen, het geheel klopt gewoon beter met een centrale uitlaat.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBlijft een heerlijk karretje.
Die uitlaten vallen me nu pas op eigenlijk.
Is dat stock zo?
Het enige jammere is dat als die stationair staat te draaien de uitlaat weinig of geen geluid maakt. Een lichte brom had beter geweest, tijdens het rijden wel super!
Bij een koude start klinkt deze ook lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
meest populaire modificatie bij ND's in 2020.
Is het eerste dat ik zou doen, het geheel klopt gewoon beter met een centrale uitlaat.
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenOf deze
Comment
-
OOh deze had ik nog niet gezien, Lotus vibes. I like2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Als de ND er komt zal het deze worden. Ik had op mijn 160 GTi ook een centrale uitlaat, altijd vet gevonden. Op de Mini is dat ook.
Comment
-
De NA kwam er ook wel mee weg, geen slechte keuze me dunkt!2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Nee idd ik vond vet op de uwe.
Comment
Comment