Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    wit is altijd mooi
    Was enige wat mij wat tegenhield aan die kar, gelukkig wel parelmoer wit. Wit-wit hadk niet genomen, deze had alle opties die ik wou.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Of uitknippen dat enkle dat groene ruitje erop plakt, dat deed ik vantijd op de CNG's dat we leverden.
      (dat mag uiteindelijk ook niet)

Comment

• Oké, geen auto.

Last edited by Jakkel; 31/08/2020, 17:29.

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Onderweg toch maar eens even wat bij"taken"
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Dikke spec viperman

Comment

• E5 benzine tanken aan de Carrefour in Polen, 0,90 € per liter. En dat met een verbruik van 5,1 liter/100 km

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Is wel ver rijden om goedkoop te kunnen tanken.
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Is wel ver rijden om goedkoop te kunnen tanken.
                    Moest er toch zijn en ik tank hier eigenlijk vaker dan thuis
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Nog altijd zeer content met de aanpassingen die ik deze zomer gedaan heb. Wordt dus regelmatig wel is een foto van genomen dus waarom ook niet even delen? Sorry MX rijders, dakje was idd dicht, soms wil ik het gewoon is knus en gezellig houden. :-)

Comment

• Blijft een heerlijk karretje.

Die uitlaten vallen me nu pas op eigenlijk.
                        Is dat stock zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Blijft een heerlijk karretje.

Is dat stock zo?
                          meest populaire modificatie bij ND's in 2020.
                          Is het eerste dat ik zou doen, het geheel klopt gewoon beter met een centrale uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                            Blijft een heerlijk karretje.

Is dat stock zo?
                            Nee, standaard staan er 2 naast elkaar rechts, maar in het midden ziet er idd zoals [mention]Namaz [/mention]zegt veel beter uit.
                            Het enige jammere is dat als die stationair staat te draaien de uitlaat weinig of geen geluid maakt. Een lichte brom had beter geweest, tijdens het rijden wel super!
                            Bij een koude start klinkt deze ook lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

meest populaire modificatie bij ND's in 2020.
                              Is het eerste dat ik zou doen, het geheel klopt gewoon beter met een centrale uitlaat.
                              Deze is ook vet, staat meer a la NC.

2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Of deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                  Of deze

OOh deze had ik nog niet gezien, Lotus vibes. I like

Comment

OOh deze had ik nog niet gezien, Lotus vibes. I like
                                    Als de ND er komt zal het deze worden. Ik had op mijn 160 GTi ook een centrale uitlaat, altijd vet gevonden. Op de Mini is dat ook.

Comment

Als de ND er komt zal het deze worden. Ik had op mijn 160 GTi ook een centrale uitlaat, altijd vet gevonden. Op de Mini is dat ook.
                                      De NA kwam er ook wel mee weg, geen slechte keuze me dunkt!

Comment

De NA kwam er ook wel mee weg, geen slechte keuze me dunkt!
                                        Nee idd ik vond vet op de uwe.

Comment

Nee idd ik vond vet op de uwe.
                                          Maar dan beter uitgewerkt zoals dit:

Comment

Working...
                                          X