Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belg haat (en houdt van) bumperkleven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Klopt wel,ikzelf haat ook bumperklevers....voor mij en meestal zijn het van die soepotokes genre berlingo,partner,kangoo,,ze moesten ze verbieden..
    bizar! zo verschillende ervaring. bij mij zijn het meestel de typische accountant/representative/kader leasebakken met tankkaart die zich van auto naar auto lanceren op de autostrade om dan te bumperkleven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
      spiegel je veel?
      want dit is echt bijna onmogelijk :-)

Die knalt gewoon stevig door

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
        spiegel je veel?
        want dit is echt bijna onmogelijk :-)
        Wat bedoel je met spiegelen?

Comment

we zouden de enquête eens moeten herdoen op een aantal autofora: "Belg haat linksrijdende Berlingo's"...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Die knalt gewoon stevig door
            Kom kom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Nu ik erover denk, ik heb eigenlijk zo goed als nog nooit een bumperklever achter mij gehad.
              Ik ooit eens op een rondpunt. Bleek dat ik zo rap ging dat ik het zelf was!

Maar verder pff, ironie wordt hier haast onmogelijk.
              Gans de kwestie met manieren in't verkeer is 'u inhouden ook al hebt ge een excuus' niet 'ja maar ik doe dat alleen maar omdat ik een reden heb'. 90% van de mensen is een minder dan gemiddelde chauffeur (euh, wacht, of zoiets) . Uw manieren kennen betekent dat ge die mensen ruimte geeft.
              30 jaar Mr Yuge!

Comment

Klopt wel,ikzelf haat ook bumperklevers....voor mij en meestal zijn het van die soepotokes genre berlingo,partner,kangoo,,ze moesten ze verbieden..
                Dan moet ge wat meer gas geven of rechts houden he, als je al last hebt van 90pk dieseltjes die bumperkleven :-)

Comment

spiegelen = in je spiegels kijken, zodat je ook het achteropkomend verkeer in de gaten kan houden.
                  Als je stevig doorpeert, dan zijn dat allemaal autootjes die snel kleiner worden en uiteindelijk in de verte verdwijnen. Hou je je aan de snelheidsregels, dan kan er daar af en toe eens gehaaste representative of accountant met tankkaart tussen zitten, die wat sneller voorbij wil. Geef die mens de ruimte, zodra je kan, en die zal minder gefrustreerd thuis komen, zijn vrouw zal wat minder toeken krijgen,... iedereen gelukkig.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                    Dan moet ge wat meer gas geven of rechts houden he, als je al last hebt van 90pk dieseltjes die bumperkleven :-)
                    Ik rijd soms met de Berlingo van 't werk ook tegen 160 op de autostrade ze.
                    Als iemand dus een gele Berlingo ziet rond 06:00 of 16:00, kans is groot dat ik die rotzak ben

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                    Ik ooit eens op een rondpunt. Bleek dat ik zo rap ging dat ik het zelf was!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      spiegelen = in je spiegels kijken, zodat je ook het achteropkomend verkeer in de gaten kan houden.
                      Als je stevig doorpeert, dan zijn dat allemaal autootjes die snel kleiner worden en uiteindelijk in de verte verdwijnen. Hou je je aan de snelheidsregels, dan kan er daar af en toe eens gehaaste representative of accountant met tankkaart tussen zitten, die wat sneller voorbij wil. Geef die mens de ruimte, zodra je kan, en die zal minder gefrustreerd thuis komen, zijn vrouw zal wat minder toeken krijgen,... iedereen gelukkig.
                      Ik kijk regelmatig in m'n spiegels ja. Vind dat maar normaal, heb graag een overzicht van het verkeer.

Comment

En dan ga je opzij voor zo'n buskes en dan komen ze in volle wind en geraken ze er niet meer voorbij
                        BMW X5 45e

Comment

Dan zit ik hun achterste

Comment

Dan zit ik hun achterste
                            Duw ze een beetje.

Ik rij altijd zo rechts mogelijk, maar soms heb ik toch ook last van bumperklevers. Je steekt iemand voorbij 3e vak is leeg zover je kan zien en dan komt er enen in de verte afgevlogen die al aant faren is. Dan ineens begint mijn auto toch trager te rijden zeker ;-) Wat ik maar wil zeggen ik heb er niks op tegen dat iemand rapper is, maar als iemand op voldoende afstand voor u aan het inhalen is laat hem dan zijn manoeuvre afwerken en hang de clown niet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Ja sorry, ik was wat gehaast daarstraks

Comment

Ik doe het ook. Mensen die onnodig in de weg blijven rijden zijn minstens even irritant.

Hoeveel middenvakrijders op een quasi lege autostrade ik al langs rechts ben voorbijgegaan En dan mag je nog eens toeteren tijdens het passeren, ze blijven mooi hardnekkig in het midden rijden
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                  Ik doe het ook. Mensen die onnodig in de weg blijven rijden zijn minstens even irritant.

Hoeveel middenvakrijders op een quasi lege autostrade ik al langs rechts ben voorbijgegaan En dan mag je nog eens toeteren tijdens het passeren, ze blijven mooi hardnekkig in het midden rijden
                                  Of beter nog, dan fahren ze op u omdat gij rechts voorbij steekt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Kom kom
                                    Er zit toch wat waarheid in? Met m'n vroegere auto reed ik ook altijd stevig door, kon zowel zonder linkse spiegel rijden want er volgde toch niemand...

Comment

Vergeef mij het middenvak-rijden met m'n +90 pk als de rechterrijstrook vrij is maar dermate kapotgereden door zwaar verkeer.
                                      Ik betaal nl. alles aan m'n auto zelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                                        Er zit toch wat waarheid in? Met m'n vroegere auto reed ik ook altijd stevig door, kon zowel zonder linkse spiegel rijden want er volgde toch niemand...
                                        Het is compleet waar wat Namaz zegt hoor
                                        Maar men moet oppassen om zoiets te zeggen hier, sommige eco ridders kunnen daar niet tegen en willen u daarvoor kruisigen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
                                          Vergeef mij het middenvak-rijden met m'n +90 pk als de rechterrijstrook vrij is maar dermate kapotgereden door zwaar verkeer.
                                          Ik betaal nl. alles aan m'n auto zelf
                                          Ik rij altijd zo rechts mogelijk en ik krijg absoluut geen schade van op rechterrijstrook te rijden. Steenslag vliegt evengoed tot op 2e vak hoor.

Comment

Working...
                                          X