Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belg haat (en houdt van) bumperkleven
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenspiegel je veel?
want dit is echt bijna onmogelijk :-)
Die knalt gewoon stevig door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenspiegel je veel?
want dit is echt bijna onmogelijk :-)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenNu ik erover denk, ik heb eigenlijk zo goed als nog nooit een bumperklever achter mij gehad.
Maar verder pff, ironie wordt hier haast onmogelijk.
Gans de kwestie met manieren in't verkeer is 'u inhouden ook al hebt ge een excuus' niet 'ja maar ik doe dat alleen maar omdat ik een reden heb'. 90% van de mensen is een minder dan gemiddelde chauffeur (euh, wacht, of zoiets) . Uw manieren kennen betekent dat ge die mensen ruimte geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenKlopt wel,ikzelf haat ook bumperklevers....voor mij en meestal zijn het van die soepotokes genre berlingo,partner,kangoo,,ze moesten ze verbieden..
Comment
-
spiegelen = in je spiegels kijken, zodat je ook het achteropkomend verkeer in de gaten kan houden.
Als je stevig doorpeert, dan zijn dat allemaal autootjes die snel kleiner worden en uiteindelijk in de verte verdwijnen. Hou je je aan de snelheidsregels, dan kan er daar af en toe eens gehaaste representative of accountant met tankkaart tussen zitten, die wat sneller voorbij wil. Geef die mens de ruimte, zodra je kan, en die zal minder gefrustreerd thuis komen, zijn vrouw zal wat minder toeken krijgen,... iedereen gelukkig.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenDan moet ge wat meer gas geven of rechts houden he, als je al last hebt van 90pk dieseltjes die bumperkleven :-)
Als iemand dus een gele Berlingo ziet rond 06:00 of 16:00, kans is groot dat ik die rotzak ben
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk ooit eens op een rondpunt. Bleek dat ik zo rap ging dat ik het zelf was!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenspiegelen = in je spiegels kijken, zodat je ook het achteropkomend verkeer in de gaten kan houden.
Als je stevig doorpeert, dan zijn dat allemaal autootjes die snel kleiner worden en uiteindelijk in de verte verdwijnen. Hou je je aan de snelheidsregels, dan kan er daar af en toe eens gehaaste representative of accountant met tankkaart tussen zitten, die wat sneller voorbij wil. Geef die mens de ruimte, zodra je kan, en die zal minder gefrustreerd thuis komen, zijn vrouw zal wat minder toeken krijgen,... iedereen gelukkig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenDan moet ge wat meer gas geven of rechts houden he, als je al last hebt van 90pk dieseltjes die bumperkleven :-)BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenDan moet ge wat meer gas geven of rechts houden he, als je al last hebt van 90pk dieseltjes die bumperkleven :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDan zit ik hun achterste
Ik rij altijd zo rechts mogelijk, maar soms heb ik toch ook last van bumperklevers. Je steekt iemand voorbij 3e vak is leeg zover je kan zien en dan komt er enen in de verte afgevlogen die al aant faren is. Dan ineens begint mijn auto toch trager te rijden zeker ;-) Wat ik maar wil zeggen ik heb er niks op tegen dat iemand rapper is, maar als iemand op voldoende afstand voor u aan het inhalen is laat hem dan zijn manoeuvre afwerken en hang de clown niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Ik doe het ook. Mensen die onnodig in de weg blijven rijden zijn minstens even irritant.
Hoeveel middenvakrijders op een quasi lege autostrade ik al langs rechts ben voorbijgegaan En dan mag je nog eens toeteren tijdens het passeren, ze blijven mooi hardnekkig in het midden rijdenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIk doe het ook. Mensen die onnodig in de weg blijven rijden zijn minstens even irritant.
Hoeveel middenvakrijders op een quasi lege autostrade ik al langs rechts ben voorbijgegaan En dan mag je nog eens toeteren tijdens het passeren, ze blijven mooi hardnekkig in het midden rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenKom kom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenEr zit toch wat waarheid in? Met m'n vroegere auto reed ik ook altijd stevig door, kon zowel zonder linkse spiegel rijden want er volgde toch niemand...
Maar men moet oppassen om zoiets te zeggen hier, sommige eco ridders kunnen daar niet tegen en willen u daarvoor kruisigen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk BerichtenVergeef mij het middenvak-rijden met m'n +90 pk als de rechterrijstrook vrij is maar dermate kapotgereden door zwaar verkeer.
Ik betaal nl. alles aan m'n auto zelf
Comment
Comment